• Äldre 13 Feb 10:31
    3348 visningar
    2 svar
    2
    3348

    Foto Film & Musik till exklusiva bröllop i Sverige och utomlands!

    Boka en av Sveriges mes populära bröllopsmusiker

    med Sveriges populäraste musikkoncept för bröllop. Utomlands eller i Sverige för er som bor utomlands.

    WWW.MAME.NU

    HELDAGSKONCEPTET

    Över 500 nöjda bröllopspar!

    Sveriges populäraste koncept för bröllop.

    Sveriges mest älskade bröllopsmusiker.

    Originalkonceptet © sedan 2006, grundare Michael Abrahamsson

    (Ett av Sveriges mest populära underhållningskoncept för bröllop)

    HELDAGSKONCEPTET ägs och drivs av MAME AB.

    Se till att livets mest minnesvärda dag blir lyckad! Efter många år i branschen vet vi på MAME att underhållningen är en väsentlig pusselbit i planeringen, något som många kanske glömmer bort eller inte lägger så stor vikt vid. Se till att bröllopsunderhållningen sätter guldkant på hela dagen. Vi vill gärna hjälpa er med detta. Vi på MAME kan stoltsera med många års erfarenhet av bröllop och med många fina recensioner.

    Anlita oss och var säkra på att er bröllopsunderhållning kommer hålla absolut toppklass. Vi har utfört och förmedlat HELDAGSKONCEPTET till över 500 nöjda bröllopspar i Sverige och Norden men även i Europa. Med dessa oförglömliga bröllop i bagaget vågar vi garantera att vi vet vad som krävs för att göra er bröllopsdag riktigt lyckad.

    Grundaren Michael Abrahamsson är en av Sveriges mest anlitade bröllopsmusiker. Varför inte anlita honom Ni också och få det bröllop Ni alltid har drömt om! Efter många års erfarenhet av bröllopsspelningar på sagolika platser så som iskall vigsel på Åreskutan, rustikt på vingård i Toscana, i tjusiga slottsmiljöer och svenska sommarbröllop, kan vi konstatera att det inte bara är musiken som sätter prägel på bröllopsdagen. Genom att anlita Michael för en heldag med det populära HELDAGSKONCEPTET skapas stämning under hela dagen. Med detta koncept tar Michael hand om musiken under vigselceremoni, brudskålsmingel, liveshow och som DJ under kvällen och långt in på småtimmarna. Detta skapar en röd tråd genom hela bröllopsdagen. Brudparet kan lugnt luta sig tillbaka och njuta av en MAGISK dag. HELDAGSKONCEPTET är den perfekta lösningen för den perfekta bröllopsdagen!

    ? Jag har märkt efter alla mina bröllop sedan 2006 är att de bröllop där jag är med från början till slut blir alltid magi där det skapas en obeskrivlig känsla. Jag är på plats tidigt under dagen så att jag kan fånga den rätta känslan som just detta bröllop ger. Låt mig göra er livs största dag till en Magisk dag ni aldrig kommer glömma <3 // MA?

    HELDAGSKONCEPTET

    Våra unika & populära paket

    Grundpaketet

    Heldagskonceptet grundutförande innefattar musikunderhållning under hela bröllopsdagen. Vi ses på ett planeringsmöte 3-6 månader innan bröllopet.

    Heldagskonceptet levereras bla med vårt flaggskepp Michael Abrahamsson - Duo/2 personer (Vanligtvis) eller med Michael Abrahamsson Band/4 personer. Eller med våra 5 duktiga artister som agerar både Liveartister & DJ.

    På bröllopsdagen spelar vi till:

    - Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)

    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    - Bröllopsvalsen efter middag

    - Livemusik med de bästa partylåtarna

    -DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna.

    Fullständigt ljud och ljus ingår av högsta klass.

    Deluxepaketet

    Heldagskonceptet DELUXE med Michael Abrahamsson + Fotograf eller Filmare eller båda.

    Vi ses på ett planeringsmöte 3-6 månader innan bröllopet.

    På bröllopsdagen gör vi följande upplägg:

    Paket 1

    - Porträttfotografering innan vigseln

    - Fotografering under hela vigseln

    - Vi spelar under Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)

    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    - Bröllopsvalsen efter middag

    - Livemusik med de bästa partylåtarna

    -DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna.

    Paket 2

    - Filmning under vigsel, mingel och fest samt en film till er 5 min - 1 tim lång ni väljer.

    - Vi spelar under Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)

    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    - Bröllopsvalsen efter middag

    - Livemusik med de bästa partylåtarna

    -DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna.

    Paket 3 - POPULÄRT!

    - Filmning innan under vigsel, mingel och fest samt en film till er 5 min - 1 tim lång ni väljer.

    - Porträttfotografering innan vigseln

    - Fotografering under hela vigseln

    - Vi spelar under Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)

    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    - Bröllopsvalsen efter middag

    - Livemusik med de bästa partylåtarna

    -DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna.

    Varför lägga Tid - Energi - Pengar på anlita flera, när du kan anlita ett bröllopsproffs.

    För bokningsförfrågan, priser och mer information gå till MENY & BOKA och fyll i formuläret.

















    Senaste nr av FP

    För bokning WWW.MAME.NU

  • Svar på tråden Foto Film & Musik till exklusiva bröllop i Sverige och utomlands!
  • Äldre 15 Feb 02:40
    #1

    Nya videos på hemsidan www.mame.nu

  • Äldre 19 Feb 09:56
    #2

    Ny video på vår fantastiska pianist, artist och dj Eric.





    För bokning: www.mame.n

Svar på tråden Foto Film & Musik till exklusiva bröllop i Sverige och utomlands!