• Sema123

    Säljes: Bröllopsklänning

    Säljer nu min bröllopsklänning av märket annasuL Y förra årets kollektion, köpte den för 10. 000 kr och säljer den nu för 2900  kr , använd en gång ändas och den är kemtvättad . 
    Storlek är mellan XS och S, svårt att säga eftersom att den vart sydd tajtare eftersom att jag ville ha den så tajt som möjligt, så om du är intresserad så är det bättre att du kommer och provar den :) 
    Klänningen har inge glitter eller paljetter så är för de som gillar simpelt som jag gjorde :) 
    Personligen hade jag en en hoop skirt under klänningen ( Styvkjol?) för att göra att den ser mycket mycket större ut, men det är upp till vad man själv föredrar för klänningen är väldigt fin utan också , jag säljer inte med det eftersom att jag slängde min men den går att hitta jätte billigt på olika online sidor, kan hjälpa med det om du behöver hjälp :) Det är ett tillägg många lägger till under sina klänningar om man föredrar ett större utseende på nedre delen av klänningen :) 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-05 07:49
    Av någon anledning går det inte att lägga upp bilden på min klänning, så är du ute och kollar efter klänningar så skriv till mig så kommer jag skicka en bild privat på klänningen :)
  • Svar på tråden Bröllopsklänning
Svar på tråden Bröllopsklänning