• Äldre 21 Aug 20:04
    10157 visningar
    3 svar
    3
    10157

    Hårstylist och make up Uppsala

    Hej! Jag söker efter nån som kan fixa hår och smink till min bröllopsdag. Jag bor i Uppsala och skulle vilja ha frisör och makeup artist på plats, är det nån som har tips på bra frisörer och makeup artister? ????

  • Svar på tråden Hårstylist och make up Uppsala
  • Äldre 23 Aug 12:41
    #1

    Hej!
    Suavoo är ett företag som levererar makeupartister, hårstylister, spraytan artister och nagelteknologer till kundernas önskade plats i Stockholm.
    Kika gärna in på vår hemsida wwww.suavoo.com och kontakta oss så kollar vi på vad vi kan hjälpa dig med Glad

  • Mon 1 Apr 11:59
    #2

    Hej, 

    kan inte ge några tips men vill ge en VARNING för dinmakeup och hårstylist i Uppsala! Jag anlitade henne till mitt bröllop och ångrar mig djupt. Jag fick varken den frisyr eller smink jag bad om och resultatet är otroligt skräpigt. Det ser ut som jag varit ute och festat hela natten när vi just har blivit vigda. Jag är så ledsen över detta och kan inte titta på bilderna från mitt bröllop utan att gråta så vill verkligen varna så ingen annan gör samma misstag som jag. Lycka till, hoppas du hittar någon jättebra som kan bidra till att göra din dag underbar! 


     

  • Wed 3 Apr 07:43
    #3

    Följer tråden! Jag har också letat men inte hittat någon i Uppsala

Svar på tråden Hårstylist och make up Uppsala