• Äldre 14 Aug 20:09
    7090 visningar
    4 svar
    4
    7090

    Kan man ha vitt som gäst

    Som Frågan lyder kan man ha vit klänning med stora svarta blommor (rockabilly) på bröllop? Klädkoden är kavaj och Ceremonin är kl 13 alternativen är En lila men sexig klänning eller en beige balongmodell(som jag hatar men min mor gillar) brudparet är ganska tuffa människor HJÄLP!!!!

  • Svar på tråden Kan man ha vitt som gäst
  • MLY
    Äldre 14 Aug 20:52
    #1

    Att som gäst ha helvitt på bröllop skulle jag säga är den värsta klädmissen man kan göra, men att ha en klänning som är delvis vit behöver ju inte alls vara fel. I ditt fall skulle jag säga att det beror helt på hur stora blommorna är (svart är ju tyvärr också lite av ett no-no då det hör mer hemma på begravning). Du kanske kan lägga upp en bild på tyget?

    Sedan skulle jag personligen välja bort en klänning som jag kände mig osäker på, det vore ju jättejobbigt att inte trivas i sitt klädval.

  • Äldre 15 Aug 12:53
    #2


    Tack, de e lite så jag känner
  • MLY
    Äldre 15 Aug 20:25
    #3

    Fin klänning! Jag skulle som brud inte alls reagera negativt på den. Den är ju t.ex. inte heller knälång, utan en fin sommarklänning. Med det sagt skulle jag personligen ändå välja en klänning som jag kände mig 100% trygg i. Lycka till!

  • Äldre 15 Aug 21:25
    #4

    Tack så mycket, ja den e en av få som jag känner mig bekväm och fin i

Svar på tråden Kan man ha vitt som gäst