• kramar
    Äldre 9 Aug 07:36
    11461 visningar
    2 svar
    2
    11461

    Ovansjöparken / Sundsvall

    Någon som har tips på bra catering och lokal för sommarbröllop i och runt omkring Sundsvall? Vi funderar själva på Ovansjöparken. Någon som har erfarenhet därifrån? ??

  • Svar på tråden Ovansjöparken / Sundsvall
  • Äldre 9 Aug 23:47
    #1

    Hej! Vi har tittat på lite olika alternativ; Ovansjöparken, Majskansen, Odd Fellows lokal, Värstaborg, Änglaporten, Södra berget. Beror på vad man önskar och pris. Majskansen, Värstaborg, Änglaporten och Odd Fellow kan man fixa catering och mat mm själva. Övriga är man låst till deras koncept. Helena i Juniskär hyr ut superfin loge om man inte är så många. Vi blir runt 100st annars hade jag lätt valt deras loge! Jag önskar själv flera förslag. Känner att jag kört fast. Finns fina ställen på Alnön med närhet till havet. Ska ni gifta er borgerligt eller kyrkligt? Var? Önskar tips och idéer! ????

  • Äldre 29 Sep 16:18
    #2

    Hej, 


    Jag önskar också få lite tips och idéer på lokal! Jag har kollat allt jag kan hitta i tidigare posts här på sidan men inte hittat "the one" ännu. Vi kommer gifta oss i Skönsmons kyrka och är inte kräsna av att åka en liten bit för festen. 

    Vi kommer vara 60-80 personer och vill gärna ha nog med plats för att kunna dansa. Bäst vore om lokalen har någon form av scen. 

    Vi vill kunna hålla igång festen ett tag på natten, så vill inte störa omgivningen om man har det i ett vandrarhem som Stornäset. 

    Tacksam för alla tips! :D 

Svar på tråden Ovansjöparken / Sundsvall