• Äldre 6 Aug 09:12
    15182 visningar
    0 svar
    0
    15182

    Tips på fint ställe att ha bröllopslunch i Göteborg.

    Hej. Detta är första gången för mig här på bröllopstorget så hoppas att jag lägger min fråga i rätt kategori. ????

    Vi har tänkt att ha ett borgerligt bröllop nu till hösten med enbart våra 2 döttrar närvarande. Efter ceremonin tänkte vi åka till något fint mysigt ställe och äta bröllops brunch/lunch/middag tillsammans och behöver nu tips på ställen i Göteborg som passar till detta. Har tittat runt och hittar en del restauranger men då är problemen att de inte "tar sig an" så små sällskap eller att de öppnar för sent. Våran yngsta är 3 år så tänker att ceremonin hålls runt 12 - 13 tiden och att lunchen sen äts runt 14 - 15 tiden. Har hittat ett ställe som heter Ellagården. Detta ligger tyvärr i Borås men verkar så fantastiskt fint så gärna liknande tips. Vi kommer att vara klädda för tillfället också så att sitta mitt i centrum på de mest populära inneställena är tyvärr inte intressant. Skulle vilja hitta något mysigt ställe där dem kan duka upp lite extra fint kanske och ha en fin plats reserverad för just oss liksom så att våran ankomst är väl planerad. Hoppas att någon har något bra tips.

    Med vänlig hälsning!

Svar på tråden Tips på fint ställe att ha bröllopslunch i Göteborg.