• Tezet

    Säljes: Vacker, Alicja Eklöw, 1500:-

    Säljer min dröm till brudklänning efter att den varit allena i garderoben sedan bröllopet. Detta är en axelbandslös klänning med snörning i ryggen. Märket är Alicja Eklöw och den är Köpt 2010 för 7600:- i Göteborg. Jag uppskattar att jag var runt storlek 42 (180cm lång och ca 80kg) men som synes på fotot finns lite att ta av på båda håll.

    Som ni ser på fotona är klänningen täckt av ett tunt tyg som är vackert draperat och över bysten dekorerad med pärlor. Det finns en hake längst ner vid snörningen där man kan fästa upp släpet. Jag hade en underkjol med lite tyll under men det är en smaksak.

    Anledningen till att jag säljer den billigt är att den inte är kemtvättad. Foto finns på fläckar på insidan livet samt på övertyget. Jag har inte gjort några försök att få bort dem.

    Jag är 180cm lång och hade ca 3cm klack. Trots det var klänningen något lång och det blev ett hål i det tunna yttertyget i nederkant. Dock hade de flesta ändå fått sy upp denna klänning (om man inte är över 183 eller har väldigt hög klack :) så det är egentligen inget problem, men informerar om det

    Klänningen finns hos min mamma i Ljungskile

    Hälsningar Therese

  • Svar på tråden Vacker, Alicja Eklöw, 1500:-
Svar på tråden Vacker, Alicja Eklöw, 1500:-