• Äldre 25 May 08:20
    32333 visningar
    5 svar
    5
    32333

    Hur tänker ni er era bröllop?

    Nu närmar det sig bröllopssäsongen, och många är säkert inne på att fixa de sista detaljerna på sina bröllop. Jag tycker det hade varit kul att höra hur ni har tänkt er era bröllop! Var är det någonstans? Har ni något tema? Hur har ni tänkt er er dag?

    Om någon har kommit på någon smart/rolig idé att dela med sig av så hade ju det också varit kul att höra!

    Lycka till i sommar nu alla blivande män och hustrur. ????

  • Svar på tråden Hur tänker ni er era bröllop?
  • Äldre 25 May 21:07
    #1

    Vi har precis börjat prata om det "på riktigt" så att säga. Vi kan tänka oss en vigsel på stranden Hjärta Glad


    Tema är lite svårare. Antingen typ "havstema" eller bara något klassiskt färgtema, kanske rosa Glad{#emotions_dlg.flower}


    Hur tänker ni själva?

  • Äldre 26 May 15:42
    #2

    Hej!


    Vi gifter oss mitt i juli. I en kyrka så det blir nog ganska "vanligt" + heliumballonger.


    Tema blir lite tivoli. Vimplar och heliumballonger. Popcorn + sockervadd..


    Färgerna är vitt, rött och svart men vi kommer ha borden färgkodade i olika färger för att det ska var lätt att hitta sin plats och för att få det färgglatt.


    Jag har beställt en massa honeycombs och pompoms i olika färger och storlekar på wish/geek. Även fejk rosenblad är beställda där så att vi har i alla 7 färger till borden. Ska man beställa där får man vara beredd på att det är minst en månads leveranstid. Man kan hitta allt där, också är det billigt.


    Vi kommer inte ha så mycket blommor pga. rosenbladen som ska pyntas med.


    Hur har du tänkt dig er vigsel/fest?

  • Äldre 26 May 16:39
    #3
    Bergvagg skrev 2017-05-26 15:42:42 följande:

    Hej!

    Vi gifter oss mitt i juli. I en kyrka så det blir nog ganska "vanligt" + heliumballonger.

    Tema blir lite tivoli. Vimplar och heliumballonger. Popcorn + sockervadd..

    Färgerna är vitt, rött och svart men vi kommer ha borden färgkodade i olika färger för att det ska var lätt att hitta sin plats och för att få det färgglatt.

    Jag har beställt en massa honeycombs och pompoms i olika färger och storlekar på wish/geek. Även fejk rosenblad är beställda där så att vi har i alla 7 färger till borden. Ska man beställa där får man vara beredd på att det är minst en månads leveranstid. Man kan hitta allt där, också är det billigt.

    Vi kommer inte ha så mycket blommor pga. rosenbladen som ska pyntas med.

    Hur har du tänkt dig er vigsel/fest?


    Låter som ett jätteroligt tema! :)

    Kan man söka på wish/geek på google bara? Eller hur kommer man dit?

    Är det en svensk sida? :)
  • Äldre 25 Jun 12:23
    #4

    Förlåt, har varit oaktiv för länge! 


    www.wish.com/ här är sidan om någon fortfarande behöver den.


    Man behöver skapa inlogg. Frakten tar sin tid, beroende på vart det kommer ifrån. Ibland går det snabbare, ibland tar det längre tid.


     

  • Äldre 1 Sep 21:58
    #5

    Den 20e juli vaknade jag upp på hotellet i Italien. Då berättar min sambo att vi skulle gifta oss - samma kväll. Han hade fixat med ALLT och det var verkligen helt magiskt. Så där stod vi och sa ja till varandra på stranden vid Gardasjön ???

    goteborgsmamman.se/our-wedding-2017/

Svar på tråden Hur tänker ni er era bröllop?