• Äldre 16 May 20:08
    3738 visningar
    1 svar
    1
    3738

    Beställ din brudklänning här

    Skulle varmt rekommendera att beställa din bröllopsklänning från www.sacredfemininedesign.com / www.facebook.com/sacredfemininedesign

    Jag själv fann butiken via tradera och fastnade för klänningarna som visades på bilderna direkt. Jag mejlade då till Sara (som äger sacredfeminine) för att kolla så det var en ärlig internetbutik. Det är alltid våghalsigt att beställa någonting över internet men min kontakt med Sara var under hela tiden, tydliga instruktioner om hur måtten skulle tas och hade jag funderingar så mejlade jag och fick svar direkt. Även Sara mejlade om hon hade frågor vilket gjorde att man som kund kände sig trygg. För att inte tala om de fantastiska priserna som man kan få sin drömklänning för. 

    Det tog ca en månad sen kom min himmelska skapelse hem. En dröm med släp och tyll i bländande vit färg med långa spetsarmar. Passformen var dessutom PERFEKT. Inte en endaste dag har jag ångrat att jag beställde min klänning därifrån. 
    Finns ingenting negativt att säga! Så fort jag får chansen så tipsar jag blivande brudar om denna sida.
    Bifogar en bild, inte i allra bästa vinkel eller kvalité men ändå ser man vilken vacker klänning.


    bröllopsklänning
  • Svar på tråden Beställ din brudklänning här
  • Äldre 16 May 20:31
    #1

    Riktigt fin brudklänning! Beställde oxå min därifrån. ??

Svar på tråden Beställ din brudklänning här