• Äldre 1 Apr 10:08
    13274 visningar
    2 svar
    2
    13274

    Solitär ring från James Allen

    Hej! Jag vill bara tipsa alla diamant älskare om James Allen www.jamesallen.com. Jag fick för ett par veckor sedan hem min förlovningsring och den är helt underbar. De har massor med olika diamanter att välja på och sen väljer du själva ringen. Jag har en solitär ring i 14K vitt guld med en 0,5 carat diamant. Den är superfin och välgjord. Jag fick med ett certifikat och garantier. För själva ringen betalde jag motsvarade 11.000kr sen tillkom tull med 3200kr en motsvarade ring (tex Schalins) kostar i Sverige runt 28.000kr. James Allens sida är väldigt bra utformad och de har en chatt där du 24h om dygnet kan ställa frågor och få svar direkt. Supersmidigt. Jag är verkligen glad att jag vågade beställa från dem

  • Svar på tråden Solitär ring från James Allen
  • Äldre 29 Apr 16:37
    #1

    Jättefin! Kikat mkt på sidan men inte slagit till än. Räknat på Tullverkets hemsida på hur mkt de lägger på vid köp från USA. De skriver på James Allen också om att kurirfirman tar ut en avgift för att betala summan till Tullverket, stämmer det?

  • Äldre 5 May 10:05
    #2

    Hej! Jag har inte fått någon övrig avgift så det känner jag inte till. Hoppas du hittar en ring, de har så mycket fint

Svar på tråden Solitär ring från James Allen