• Äldre 26 Mar 08:24
    7301 visningar
    4 svar
    4
    7301

    Makeup artist i Stocholm/Göteborg sommaren 2017

    Hej.

    Jag arbetar som Makeup artist och är även utbildad hårstylist.

    Är för tillfället mammaledig, så gör Bröllopssmink/hår nu under sommaren för att inte "tappa" för mycket av mitt jobb. Plus att jag tycker det är jätte kul att göra just bröllop.

    Tar därför 1700:- för smink och hår, då ingår en konsultation ett par dagar innan där vi går igenom och kommer fram till Hur du vill se ut på din dag.

    Vill du även ha tärna/mamma/kompis sminkad och fixad så tillkommer en kostnad på 300:- per person.

    Reseersättning tillkommer om det är utanför Stockholm/Göteborg. (Kommer befinna mig mycket i båda städerna under sommaren)

    Så är ni intresserade, hör av er här eller skicka ett mail till e_johansson89@live.se

    Mvh

    Elisabeth

  • Svar på tråden Makeup artist i Stocholm/Göteborg sommaren 2017
  • Äldre 10 Apr 15:53
    #1

    Hej, jag vill jättegärna komma i kontakt med dig angående bröllop 27 maj. har mailat men inte fått något svar. ser du mailet får du gärna svara, hoppas att du är ledig då :)

  • Äldre 2 Jun 22:41
    #2

    Hej! Kommer du att vara i gbg i september??

  • Äldre 29 Aug 18:47
    #3

    Hej!

    Jag har försökt komma i kontakt med dig för att bestämma tiden för konsultation men vet inte om du har nåt strul med mailen eftersom jag inte får något svar. Om du ser detta, hör av dig är du snäll!

    Mvh, Pernilla

  • Mon 16 Sep 2019 16:35
    #4

    ser att det är en gammal tråd men är det fortfarande aktuellt?
    jag letar efter en makeup artist och någon som kan göra håruppsättning inför bröllop nästa år

Svar på tråden Makeup artist i Stocholm/Göteborg sommaren 2017