• Äldre 23 Mar 16:38
    16160 visningar
    6 svar
    6
    16160

    Tips på festlokal i Stockholm

    Hej! Har någon tips på en fin lokal i Stockholmsområdet för cirka 70 personer? Gärna som inte är allt för dyr... :)

  • Svar på tråden Tips på festlokal i Stockholm
  • Äldre 23 Mar 16:55
    #1

    Vad är det för typ av lokal ni vill ha? vilken stil? Vill ni att lokalen står för mat/dryck eller vill ni ordna det själva? Hur mycket är "inte så dyrt" för er?

  • Anonym (Blynä­sgårde­n)
    Äldre 24 Mar 08:57
    #2

    Enda lokalen jag kan som inte är så dyrt är Blynäsgården, kan tipsa om foto också sök på fotograf Malin Norlén

  • rih
    Äldre 31 Mar 14:42
    #3

    Hej! jag hade min förlovningsfest på en orientalisk restaurang i botkyrka man får dock inte hyra lokalen på lördagar.
    så jag hade fest på en fredag.

    det som ingick var 

    Dryck: läsk , fylls på hela tiden - finns öppen bar att välja om man vill ha det men kostar en xtra slant.

    förrätt : "libanesisk meza" på 12 små rätter , ostrullar, kycklingvingar, tzatziki , taboulli osv. 

    varmrätt för 4pers: kyckling/kött med pommes + sallad (man får komma överens om vad man vill ha, går att välja veg/fisk) 

    efterrätt: fruktfat + kaffe/te 

    allt detta för 350kr per person

    sen la vi till själva tårta , fotograf och DJ 

    vi var ca 150pers 

    gick jätte bra och vi hade super kul...

  • rih
    Äldre 31 Mar 14:43
    #4

    oj glömde skriva vad lokalen hette

    Xsara oriental googla det 

    kram

  • Äldre 17 Apr 18:32
    #5
    Hej, kan varmt rekommendera www.herrgardsbrollop.se/ där vi gifte oss förra sommaren :)
  • Äldre 17 Apr 18:32
    #6
    Hej, kan varmt rekommendera www.herrgardsbrollop.se/ där vi gifte oss förra sommaren :)
Svar på tråden Tips på festlokal i Stockholm