• skräddare

    Säljes: Din drömklänning

    Skräddarsydda bröllopsklänningar efter smak
    Hej! Vill du ha din drömklänning, men hittar inte den till överkomlig pris/storlek?
    Jag är allt i allo när det gäller bröllop. Jag är hantverkare och sömmerska.

    Min specialitet är korsetter och bröllopsklänningar. Men kan hjälpa till att fixa det mesta när det gäller bröllop.

    Jag kan göra från inbjudningskort, med eget design, dekorationer för bord/skaffa dekoration som pärlor, glasdiamanter, artificiella rosenblad, bukettklädnad, you name it. Jag skriver kalligrafi och kan skapa inbjudningskort/bordsskylt från scratch. Allt är handgjort eller kan letas upp vid behov.

    Jag syr i alla sorters material, från tyll till siden, sammet, organza, satin till skinn. Skinn är dock enbart för korsett, eller tajt bröllopsklänning.

    De klänningar jag syr är självklart skräddarsydda efter personlig brudmått, och smak! Det enda jag behöver isf är tydlig bild på drömklänningen och precisa mått.
    Jag kan posta över hela Sverige och garanterar kvalitetsarbete för varje klänning!

    Priset på bröllopsklänningar ligger på mellan 3000-15000, beroende på vad exakt man vill ha och hur mycket material samt vad för mterial man behöver.

    Jag bor i Göteborg, och man kan möta mig personligen eller boka ett nätmöte om man inte bor i närheten/alt telefonmöte eller chatt.
    Jag har även kontakter med eventartister, som dansare, eldslukare, band osv.

    Jag tar inga hutlösa priser, och håller kvaliteten på hög nivå.

    När det gäller klänningar, vill jag gärna ha bildexempel och tydlig information, samt precisa mått, särskilt om man inte bor i närheten av Göteborg.
    Jag behöver minst 4-5 veckor på mig för varje klänning, men helst mellan 1-2 månad!!
    I mina klänningar ingår krinolin vid behov.
    Kolla på referensbilder för att se vad jag kan sy.
    Tänk på att jag kan skräddarsy vilken klänning som helst så det är bara att skicka tydliga bilder, så får du prisförslag efter beräkning av material och jobbkostnad.

    Jag tar inga fantasisummor!

    Dessa klänningar är bara referensbilder! Enklare klänningar kostar tar jag mindre för såklart!

    Jag bifogar några bilder på klänningar jag kan sy... Dessa är referensbilder, och jag kan sy vad som helst.
    För bild på övriga handarbeten som inbjudningskort osv, kontakta mig via mess här på blocket.
    Till sommaren kommer vi att öppna hantverksbutik i centrala Göteborg, så vi kan backa upp med organisationsnummer vid behov!

    Kunde inte lägga in bilder??? hjälp någon!!
  • Svar på tråden Din drömklänning
  • Sben

    Hej!

    Vad har du för kontaktuppgifter? Har en klänning som jag skulle vilja veta vad det skulle kosta att sy.

    Vänligen Sarah

  • idaevelina

    Hej!

    Skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera möjligheten att sy bröllopsklänning!

    Har du några kontaktuppgifter där man kan nå dig?

    Mvh

    Evelina

Svar på tråden Din drömklänning