• gothic­bride2­be
    Äldre 2 Mar 15:46
    2033 visningar
    0 svar
    0
    2033

    Feedback eget löfte

    Har knåpat och knåpat fram och tillbaka nu. Är ute i sjukt god tid, så jag gissar på att jag kommer att ångra mig och skriva om några gånger till, menne, det skulle vara trevligt med lite feedback. 

    Vi ska gifta oss borgerligt. Men det är inte där vi växlar ringar. Vi kommer ha en egen ceremoni när "pappersdelen" är avklarad med en vän som är tidigare vigselförrättare (Avsade sig rätten att viga för några år sedan pga sjukdom.), och där tänkte vi växla ringar och läsa våra löften inför familj och vänner i eget manér så att säga. Så jag antar att det inte behöver vara juridiskt på något vis egentligen.  Ett inofficellt löfte till en inofficiell "vigsel" typ. 

    Here goes: 


    Älskade XXX. 


    Jag är så tacksam att vi fann varandra! Vilken resa vi gjort tillsammans. Upp och ner för livets berg- och dalbana. Ibland syncade, ibland mindre syncade. Men vi har alltid funnits där för varandra, oavsett i vilket skick vi varit i. 


     


    Du är min bästa vän och själsfrände. Det är dig jag vill bli gammal med tillsammans.


     


    Med denna ring och hela mitt hjärta lovar jag att alltid älska dig. Finnas vid din sida, genom gott och ont och livets alla berg och dalar, ända tills tidens slut.

    Vad tror ni?


Svar på tråden Feedback eget löfte