• Anonym (funde­rsam)
    Äldre 20 Feb 08:18
    4408 visningar
    0 svar
    0
    4408

    Han viskade att han ville våldta mig?!

    Mitt under vårt förspel för någon månad sedan viskade min pojkvän till mig att "han vill våldta mig, bara lite". För mig var det fruktansvärt avtändande. Jag frågade om han verkligen ville våldta mig och han svarade: Nej, absolut inte. Han sade att hans tidigare tjejer har tänt på sådan "dirty talk" och att han testade vad jag går igång på. Hur skulle ni ha reagerat? Är det vanligt med sådan dirty talk?

    Han har aldrig gjort försökt skada mig under sex. En gång slutade han inte direkt då jag sade åt honom att sluta under förspelet (han sade i efterhand att han inte hörde det). Däremot slutade genast då jag fick panik och frågade om han försöker våldta mig, så bara någon sekund efter att jag sagt åt honom att sluta.

    Detta hände ganska länge innan första händelsen jag skrev om, därför förvånade det mig ännu mer att han trodde att jag skulle gå igång på sådan dirty talk.

    Han säger sig inte minnas att jag frågat i panik om han försökte våldta mig (denna händelse var i början av vårt förhållande för över ett halvt år sedan)... Han mindes bara att han inte hört när jag sade åt honom att sluta och att jag fick panik och han slutade då genast.

    Jag är kristen och ganska känslig. Pojkvännen är också kristen, men med en icke kristen och vildare bakgrund än mig. Dock har han aldrig sysslat med rapeplay eller någon bdsm där man skadar varandra, han har inte heller sett på sådan porr. Det "värsta" han har sysslat med är att hans flickvänner haft handbojor för att de har velat det. Han säger sig inte tända på dominans av något slag.

    Jag är deprimerad och jag ältar mycket saker. De senaste dagarna har jag börjat älta detta så mycket att pojkvännen blivit märkbart trött på det. Jag har också ältat andra saker under förhållandets gång, dock är det först nu som jag börjat älta detta.

    Överreagerar jag igen?! Han är annars snäll och gullig med mig, säger att han vill gifta sig med mig, aldrig varit fysiskt våldsam mot mig. Vi har grälat en del då jag ältat mycket (tex varit svartsjuk och kontrollerande gällande hans kvinnliga vänner) och då kan han ropa och svära till mig då han tröttnat på mitt ältande, men aldrig annars. Jag har en tendens att överreagera sedan jag fick min depression.

Svar på tråden Han viskade att han ville våldta mig?!