• Vigsel- sångerska/sångare Stockholm

Sön 5 feb 20:42 Läst 16553 gånger Totalt 7 svar
    Sön 5 feb 20:42

Hej,

Vi ska gifta oss i augusti 2018 och vi försöker få en uppfattning om hur mycket allt kostar. Någon som kan tipsa om en bra sångare/sångerska? Ungefär hur mycket brukar det kosta att ha någon som kommer och sjunger 2-3 låtar under vigseln? 

En låt vi gärna hade velat ha är "You raise me up" av Josh Groban.

• Sön 5 feb 22:09 #1

Har pmat dig! ????

• Sön 5 feb 22:51 #2

Tack Camilla! Var inne på din sida och lyssnade. Vackert du sjunger! Hör av mig om det blir aktuellt, hoppas på att samla in lite mer information nu i början. ???? 

• Sön 5 feb 22:53 #3

Oj konstigt det blev med alla frågetecken, skulle vara en smiley.... 

• Lör 11 feb 22:59 #4

Hej!

Vi / jag sjunger gärna på er vigsel!
    Spelar på bröllop och olika tillställningar.
    Vi är utbildade sångare på musikhögskolan och kompar oss själva på gitarr och piano.

Det går också bra att boka en av oss. Musiken vi spelar är bland annat visor, ballader, pop och jazz. Har egen ljudanläggning att ta med.

Kan absolut sjunga "You raise me up".
    För pris kontakta oss, eftersom det beror lite på överenskommelse och arrangemang.:)

Info/ lyssna:

Vänliga hälsningar
    Karolina och Ivan

• Tis 28 feb 02:14 #5 +2

Sångerska Sophie Weinert sjunger you raise me up på bröllop, lyssna på länken:

• Tis 18 apr 10:12 #6
    Hej mitt namn är Rebecca Lennartsson. Jag är en professionell sångerska med 7 års erfarenhet av sångstudier och stageperformance. Kika gärna in på min hemsida, där hittar du referenser av privatpersoner som har anställt mig som sångerska på både bröllop och begravningar. Ljudfil där du kan höra mig sjunga, kontaktinformation och resumé. MVH Rebecca Lennartsson 

Hemsida: beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson
  • Tis 19 sep 02:19 #7

Hej!

Jag sjunger gärna på ert bröllop! Jag har sjungit den sång ni önskar vid fler bröllop och har ett fint arrangemang för den. Vill ni så kan jag ta med duett-partner och pianist. Hör gärna av er om ni vill ha mer information, sångprov och referenser!

Hälsningar Sophie

sophie.weinert@hotmail.com
Svara i tråden: Vigsel- sångerska/sångare Stockholm
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Musik
Svara i tråden...

Innehåll