• Äldre 27 Jan 23:28
    12095 visningar
    2 svar
    2
    12095

    HJÄLP! Festlokal i Dalarna sökes!

    Hej på er alla,

    Nu hoppas jag verkligen att någon kan hjälpa mig, för att hitta en lokal i Dalarna enligt våra önskemål är inte det lättaste tyvärr.

    Vi söker en lokal för ca 40 personer där vi kan äta och sedan ha festen. Det spelar inte så stor roll om det finns matpaket eller om man behöver beställa catering, men vi vill gärna ta med alkohol själva.

    Jag söker någonstans runt Siljan som exempelvis Tällberg, Leksand eller Rättvik. Vi kan också tänka oss en lokal runt Falun eller Borlänge. Vi tar emot alla tips, skulle ni ha bilder och prisuppgifter är det mycket välkommet

    Tack så hemskt mycket på förhand!

  • Svar på tråden HJÄLP! Festlokal i Dalarna sökes!
  • Äldre 4 Feb 23:50
    #1

    Vi har valt Villa Långbers i Tällberg. De har bra kuvertpris ink dryck, men egen dryck ej möjligt.

    Annars tror jag att man på Korstäppans herrgård i Leksand både kan välja att catera mat via dem eller själv å att ta med dryck eller köpa via dem. De har jättefina lokaler!!

    I Borlänge får man låna församlingshemmet gratis om man gifter sig där - då rekommenderar jag Torsångs församlingshem, Wallingården eller Prostgården. Catering gör Haganäs herrgård isf bra.

  • Äldre 4 Feb 23:52
    #2

    Just det - 3-rätters med vin o brudskål = 895kr/pp på Villa Långbers.

Svar på tråden HJÄLP! Festlokal i Dalarna sökes!