• Äldre 5 Jan 16:58
    6119 visningar
    11 svar
    11
    6119

    Hjälp - vår fotograf har precis avbokat1

    Hej!

    Vi ska gifta oss 1 juli 2017 och bokade vår fotograf i väldigt god tid då vi visste vilken "stil" vi ville ha på fotografierna. Nu har hon tyvärr meddelat att hon måste avboka vårt bröllop då hon har blivit gravid - så klart jättekul för henne men väldigt tråkigt för oss. Nu söker vi en ny fotograf som är tillgänglig den 1 juli 2017 - har ni några tips så tar jag väldigt tacksamt emot dem (bröllopet äger rum strax utanför Stockholm).

  • Svar på tråden Hjälp - vår fotograf har precis avbokat1
  • Okänd
    Äldre 5 Jan 18:22
    #1
    Meddelande borttaget
  • Äldre 6 Jan 13:29
    #2

    Hej! Kolla den här fotografen www.pustynnik.com
    Lycka till!

  • Äldre 7 Jan 12:26
    #3

    Om du inte hittat någon än finns flertal bra & yrkesverksamma fotografer under brollopsfotografer.se

    Lycka till!

  • Äldre 7 Jan 23:40
    #4

    Hej. Kan varmt rekommendera Christjan Wegner, wegnerfoto.se, han tog underbara bilder på vårt bröllop. Lycka till.

  • Äldre 9 Jan 13:30
    #5

    Tusen tack till er som svarat, jag ska kolla upp era tips och håller tummarna att det löser sig :D!

  • Okänd
    Äldre 9 Jan 14:28
    #6
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 12 Jan 11:14
    #7
    Meddelande borttaget
  • Äldre 14 Jan 14:23
    #8

    Hej!

    Jag och min man gifte oss på Örenäs slott i Skåne i somras. Vi anlitade fotograf Malin Hägglöv (verksam i Stockholm) som fotograf. Vi blev otroligt nöjda med våra bilder, och hon var verkligen superbra under hela bröllopet. Hennes hemsida når du här: www.malinhagglov.com/

    Jag har själv arbetat inom kommunikation och är generellt ganska kräsen vad gäller fotografi och estetik, särskilt när det kommer till mig själv och viktiga händelser i mitt liv. Malin mötte dock verkligen alla mina förväntningar.

    Lycka till.  

  • Äldre 18 Jan 14:52
    #9

    Kolla in Anna B Anderzen på fb, kanonduktig och billig :)

  • Äldre 18 Jan 14:53
    #10

    Förlåt menade Anna B Andersen

  • Äldre 19 Jan 13:33
    #11

    Jättestort tack till alla er som har svarat på min fråga!! Vi har lyckats hitta en ny fotograf så nu kan vi (förhoppningsvis) andas ut Glad!

Svar på tråden Hjälp - vår fotograf har precis avbokat1