• Äldre 12 Dec 12:43
    9980 visningar
    6 svar
    6
    9980

    Någon som köpt brudklänning från JJshouse?

    Hej!

    Jag har hittat en jättefin bröllopsklänning på JJsHouse men vågar man beställa därifrån? 

    Någon som har erfarenhet därifrån? 

    Tack på förhand
    Jeanette

  • Svar på tråden Någon som köpt brudklänning från JJshouse?
  • BMJ
    Äldre 20 Jan 17:25
    #1

    Jag had precis fått hem min och den passade perfekt!! Var faktiskt finare än jag trott.. jag chansade.. men super nöjd!!! Jag mått beställde))

  • Äldre 25 Jan 05:53
    #2

    Funderar på att betsälla saker därifrån bla en tärnklänning och skor. Någon som har beställt skor och kan delge sina erfarenheter?
    Mvh Linnéa

  • Äldre 25 Jan 10:13
    #3
    nean82 skrev 2017-01-25 05:53:15 följande:

    Funderar på att betsälla saker därifrån bla en tärnklänning och skor. Någon som har beställt skor och kan delge sina erfarenheter?

    Mvh Linnéa


    Jag skulle inte köpa skor därifrån då dom är sydda efter kinesiska mått och har man breda fötter så passar dom nog inte:/ klänningar vet jag inte hört både bra o dåliga recensioner men mest bra:)
  • Äldre 27 Jan 05:47
    #4
    Flisanpisan skrev 2017-01-25 10:13:06 följande:
    Jag skulle inte köpa skor därifrån då dom är sydda efter kinesiska mått och har man breda fötter så passar dom nog inte:/ klänningar vet jag inte hört både bra o dåliga recensioner men mest bra:)
    Tack! Bra att veta Glad
  • Äldre 28 Jan 06:18
    #5

    Hej

    Lägg gärna upp en bild på din klänning. Hur länge fick du vänta?

  • Äldre 28 Jan 21:04
    #6

    hej jag har en vacker brudklänning jag vill sälja och då ingår det underkjol, herr skor som är glansiga korg till en blomflicka, kudde där man lägger ringarna och en korsett bh. klänningen är i storlek 36. säljer allt för 10.000 nås på 0700929070. 

Svar på tråden Någon som köpt brudklänning från JJshouse?