• idaa

    Köpes: Söker en jacka/bolero/päls till vinter vigsel

    Söker en jacka/bolero/päls till vinter vigsel

    jag är en xs, så en strl som kan matcha det.

    Gärna en vit/beige/ljusgrå finare jacka, gärna fodrad. eller varmare bolero med stängning. eller en fin fuskpäls att hålla sig varm i.

    nån som gift sig utomhus i kylan som kan tipsa om bra klädsel över klänningen? eller sitter du på det jag söker?

    eller tipsa om du sett nån stans vad jag söker

  • Svar på tråden Söker en jacka/bolero/päls till vinter vigsel
  • idaa

    Jag har nog kommit fram till att det jag söker är en vit kortare dunjacka! =)
    Så har du en i fint skick i strl xs/s så hör av dig till mig =)

    eller nåt liknande eller nåt du vill tipsa om som låter passande

  • charlotteL

    Jag säljer denna jacka, det är en storlek S men jag brukar vanligtvis ha XS och den passade bra till mig. Den är använd sparsamt och är praktiskt taget nyskick. Den går att knäppa för att hålla värmen, jag använde den i februari och den var fullt tillräcklig tyckte jag. 

    Hör av dig om den är av intresse. 

  • Lexi

    Hej! Har en isblå/vit mantel som jag hade vid vinter bröllop. Vill inte sälja, men kan tänka mig hyra ut den för en mindre slant. Säg till om du är intresserad så kan jag fixa med bilder :)

    Vi gifte oss i iskyrka, jag frös inte :)

  • Lexi

    Hej! Nej, vi bor i Umeå, men gifte oss inte här :)

    Har du någon mailadress? Är ganska sällan här och lättare att visa/skicka bilder via riktig mail

  • Mimmilh

    Hej, jag har nyligen köpt en mörkblå rock and blue jacka ifrån Alexandra , skön och varm till vintern ,'intresserad?

Svar på tråden Söker en jacka/bolero/päls till vinter vigsel