• Äldre 23 Aug 16:28
    26913 visningar
    5 svar
    5
    26913

    Bröllopsplanering app

    Hej!

    Blivande brud som gifter sig i juni 2017! När vi bokade vårt datum så ville jag ha en app där jag kunde ha koll på allt som hade med vårt bröllop att göra, tji fick jag, hittade ingen alls som passade mina behov. Men turligt nog är min sambo en apputvecklare så han skapade helt enkelt en app till mig! Och eftersom den blev så bra så vill jag faktiskt tipsa vidare om den :)

    Gästlista, checklista, inspirationsbilder, budget, nedräkning osv finns på appen.

    Sök på "Bröllopsplaneraren" i App store eller Google play.

    Då appen fortfarande utvecklas tar jag gärna emot kommentarer om den då den känns lite som min bebis och jag vill såklart att den ska vara så bra som möjligt :)

    /Blivande bruden

  • Svar på tråden Bröllopsplanering app
  • Äldre 24 Aug 11:03
    #1

    Ååh den använder jag =)

    Det jag saknar är att man inte kan ha flera färgkoder men annars tycker jag att den är bra =)

  • Äldre 24 Aug 16:47
    #2

    Åh vad roligt att höra :)

    I Android-versionen kan man faktiskt ha upp till 4 färger i senaste versionen! Dock som iphone-användare ligger jag på sambon om att det ska komma även i den versionen snarast :)

  • Äldre 24 Aug 17:00
    #3

    [quote=4431936][quote-nick]Bröllopsplaneraren skrev 2016-08-24 16:47:12 följande:[/quote-nick]Åh vad roligt att höra :)

    I Android-versionen kan man faktiskt ha upp till 4 färger i senaste versionen! Dock som iphone-användare ligger jag på sambon om att det ska komma även i den versionen snarast :)[/

    Aha okej ja jag har också iPhone så kan bara ha en =)

  • Äldre 25 Aug 10:17
    #4

    Åh vad glad jag blev igår när jag såg ditt tips. Har precis börjat planera och saknade också en app ????

    Någonting jag skulle tycka vore bra är om shoppinglistan gick att få i kategorier samt att man kunde checka av när saker är inköpta. Annars är jag super nöjd än så länge ????

  • Äldre 13 Feb 09:43
    #5

    Kan också rekommendera appen Marryus som finns på App Store. Utmärkt verktyg och superfin layout som innehåller precis allt man behöver inklusive en lista med alla leverantörer du kan tänkas behöva.

    https://marryus.se

Svar på tråden Bröllopsplanering app