• Äldre 9 Aug 20:41
    2343 visningar
    4 svar
    4
    2343

    Säljes: Knoppalakan, värmeljushållare, löpare, dekoration

    Hej,

    Efter ett fantastiskt bröllop har vi en mängd saker som jag hoppas kan vara till glädje för någon annan:

    - 30 st Knoppa lakan. Vi hade dem som dukar. Tvättade men inte strukna, 3 st oöppnade. 10 kr/st eller 250 för alla.

    - 10 förpackningar, dvs 40 st ljuslyktor Galej från Ikea. Vi hade värmeljus i några och andra som vaser med en ros i varje. 50 kr för alla.

    - Duvblå löpare, 25 cm breda. Mycket fin färg och struktur som ser ut som linne. 3x8,2 m + 6,7 m + 5,5 m + 1,9 m. En av de långa har en stearinfläck vid 6 m. Även några mindre kaffefläckar som antagligen är lätta att tvätta bort. Löparna är inte fållade så de fransar sig lite i kanterna. Vi klippte av trådar som stack ut efter att ha lagt ut löparna med en liten vass sax, det gick snabbt och blev snyggt. 200 kr för alla.

    - 2 rislampor REGOLIT från Ikea, plus lampsladdar och glödlampor. 50 kr för båda.

    - Rosa vimplar, varje vimpel ca 15 cm lång, på snören, 5x5 m. 100 kr för alla.

    - Bordsnummer, 1 till 4, vita med spår av silver. 25 kr.

    - 3 st ramar, vita med spår av silver. 50 kr för alla.

    - Askar med papperservetter och våtservetter, 2 av varje sort. Väldigt söta att ställa i badrum/toalett. 100 kr för alla.

    Sakerna finns att hämta i Stockholm/Solna, alternativt postas de om mottagaren står för porto. Pris kan diskuteras, särskilt vid köp av flera saker.

    Bilder på sakerna följer:
  • Svar på tråden Knoppalakan, värmeljushållare, löpare, dekoration
  • Äldre 10 Aug 09:57
    #1

    Hej! Köper jätte gärna lakanen!

  • Äldre 22 Aug 09:28
    #2

    Hej,
    Jätteintresserad av lakanen.
    Du kan väl maila mig?
    Med vänlig hälsning Emma

  • Äldre 20 Oct 22:23
    #3

    Hej!

    Finns lakanen kvar?

    Är även eventuellt intresserad av löparna!

    Med vänlig hälsning, LiLiAnn

  • Äldre 21 Oct 11:57
    #4

    Hej

    Är ljuslyktor kvar? Vad skulle det kosta att posta dem till mig?

Svar på tråden Knoppalakan, värmeljushållare, löpare, dekoration