• Aichan86

    Brudklänning & skor för den stora? I Sundsvall?

    Vart finns det brudklänningar i Sundsvall? Trevliga ställen. Jag är nyinflyttad så ja, man vet inte så mycket... Plus att jag har dåligt självförtroende över min övervikt så ett trevligt ställe sökes där man kanske kan prova lite.


    Har ni tips på nå snygga klänningar som passar för den stora? Jag har rätt så stora överarmar, plus dubbelhaka och stora kinder som jag inte gillar. Men jag är väldigt lång, men gick upp väldigt mycket efter graviditet. 


    Tips på bra fina skor? Jag går väldigt sällan i höga klack, så det kan vara lite vingliga med vissa klackskor. 

  • Svar på tråden Brudklänning & skor för den stora? I Sundsvall?
  • Ankan

    Vad har du för skostorlek? Jag har ett par oanvända skor i stl 40 som har en kilklack på ca 4 cm. De är stabila och bra, ingen risk att man snubblar, sjunker ner i gräsmattan osv. Hör av dig om du är intresserad! Och lycka till med resten! :)

  • annatheres

    Jag har beställt min klänning ifrån Helena Granby Design Lyckliga Storgatan. Henne kan jag varmt rekommendera då hon bokar in 1.5 timme provtid där hon hjälper en att prova och hon måttbeställer efter dina mått. Så googla henne :)

Svar på tråden Brudklänning & skor för den stora? I Sundsvall?