• Karla

    Säljes: Knoppalakan

    Säljer 40st vita knoppalakan som vi använde som stolsöverdrag. Blev väldigt snyggt!

    Merparten är inte tvättade men jag har gått igenom samtliga att de inte hat några fläckar mer än de dragfläckar som blivit längst ner pga golvet. Fläckar längre upp som synts har jag tvättat bort. Ej strukna, det gjorde vi inte till vårt bröllop heller då det ej behövdes.

    Säljer samtliga för 400kr (10kr/st). Köpt in för 19kr/st på Ikea. Hämtas i Borås.

  • Svar på tråden Knoppalakan
  • Hkaanr

    Hej! Jag är intresserad av att köpa dina knoppa lakan. Kan dom skickas rill Kungsbacka, Göteborg eller Kungälv?

  • Karla

    EmWG: Jag har bilder och kan försöka hinna lägga upp imorgon om du är fortsatt intresserad?

  • Karla

    Hkaanr: Tyvärr väger de väldigt mycket tillsammans och skulle bli väldigt dyrt om jag skickade dem. Jag kan göra det om du gärna vill men du får betala det själv och tror ärligt att det blir billigare för dig att hämta dem i Borås. De fyller en hel blå ikeapåse :) När skulle du behöva dem? Om inte EmWR är intresserad så kommer jag säkerligen inom snar framtid åka till Gbg och då kan vi ju mötas upp så du kan få dem då?

  • Karla
    EmWG skrev 2016-04-16 20:36:45 följande:

    Har du någon bild på hur det såg ut? :)


    Här kommer det bilder.

  • Karla
    Hkaanr skrev 2016-04-18 01:06:37 följande:

    Hej! Jag är intresserad av att köpa dina knoppa lakan. Kan dom skickas rill Kungsbacka, Göteborg eller Kungälv?


    Tyvärr väger de väldigt mycket tillsammans och skulle bli väldigt dyrt om jag skickade dem. Jag kan göra det om du gärna vill men du får betala det själv och tror ärligt att det blir billigare för dig att hämta dem i Borås. De fyller en hel blå ikeapåse :) När skulle du behöva dem? Om inte EmWR är intresserad så kommer jag säkerligen inom snar framtid åka till Gbg och då kan vi ju mötas upp så du kan få dem då?
  • TNY

    Hej Karla,

    Jag köper gärna dina lakan om de finns kvar.
    Bor i Jönköping, hämtar dem i så fall hos dig.

    /Therese

  • Karla

    [quote=4428899][quote-nick]TNY skrev 2016-04-29 23:38:39 följande:[/quote-nick]Hej Karla,

    Jag köper gärna dina lakan om de finns kvar.

    Bor i Jönköping, hämtar dem i så fall hos dig.

    /Therese[/

    Kanon! När vill du hämta dem?

    /Karla

Svar på tråden Knoppalakan