• Äldre 14 Feb 10:33
    2493 visningar
    0 svar
    0
    2493

    Lycka & Chock.

    Jag har smygit runt på den här sidan och läst om folks frierier, lycka osv. 
    och nu äntligen är det min tur att få vara här inne "på riktigt" :D 

    I fredags friade min karl och jag sa ju självklart ja!!! Eller ja helt ärligt så fnissade jag väl mest först. Börjar tydligen fnissa i chocklägen. Efter 2-3 "skojjar du med mig nu!?" Så fick jag nog ut mig något Ja =D 

    Igår var vi runt på stan hela dagen och letade ringar. Och jag som är impulsiv och avskyr och vänta (väntat tillräckligt nu haha) beställde alla ringar direkt. Alltså både sambons ring och mina blivande 2 ringar :) 
    Är det fler än jag som beställde båda sina ringar samtidigt? Jag ville ju vara säker på att mina ringar passar bra ihop och tänkte, när jag ändå provat ut dom och tyckt dom passar bra ihop var det lika bra att slå till. :) 

    Jag ville väl egentligen inte så mycket med det här inlägget mer än att få skriva ut min lycka lite granna :) Men samtidigt - nu är det på riktigt. Och det känns i magen. 

    Jag har drömt.. men nu börjar ju verkligen verkligheten. Vi vill gifta oss i november eller december och då är det verkligen på riktigt =D

    Hur vill vi ha det? Vart vill vi vara? Hur tänker vi? Ja herregud. 

    Berätta hur ni tänker ha :) 

    Och TIPS TACK på ställen i Stockholm eller lite utanför!!?

    Vinterbröllop så jag tänker något mysigt ställe. Kanske att det finns möjlighet att bo kvar. Vill inte ha värsta festkänslan utan mer myskänsla. Vi vill inte ha så stort bröllop. Vill oxå få fixa mycket saker själv. 


    Någon som har något bra tips?

    / babbel & svammel :P

    Såhär gick frieriet till: 

Svar på tråden Lycka & Chock.