• bruden2017

    Köpes: Blått tema

    Söker med ljus och lykta efter passande dekoration till vårt kommande tema seglarbröllop som är under 2017. Det ska räcka till 50 kuvert. Har du saker du vill sälja efter bröllopet? Maila mig gärna då. Extra intresserad är jag om du har:

    Tygbitar alternativt flaggspel i blåa, vita och röda toner.
    Vita stolsöverdrag
    Marinblåa band eller organzaband att knyta med
    Vinkorkar i mängder
    Naturpapper, A4
    Smalt mörkare rep av göra knopar av
    Blå plastdiamanter att dekorera bord med.
    Glasflaskor från IKEA
    Kökshanddukar i blå/vitt
    Mörkblå organzapåsar till gästgåvorna
    Stenar i liknande storlek
    Naturfärgade askar eller liknande

    Vidare dialog förs via mail: karolin.sandberg@hotmail.com
    Jag bor i Stockholm
  • Svar på tråden Blått tema
  • zoet

    Eftersom ni har gott om tid på er skulle jag kika på ebay om jag var du, vi köpte t.ex. 100 organzapåsar (hälften i marinblått och hälften i ljusrosa enligt vårt färgtema) för 22 kr incl. frakt. 

  • bruden2017

    Jaså, är det bra att handla på Ebay? Har hittills inte vågat beställa från andra sidor än Sverige typ, då ska jag ge det ett försök och leta där. Tack.

  • zoet

    Man får räkna med att ungefär var 5-10 sak inte kommer, men då har jag alltid fått tillbaka pengarna via deras money-back garanti. Sen skulle jag undvika att handla dyra saker som man vill ha i bra kvalité därifrån, kvalitén varierar starkt, är svår att avgöra från bilderna och verkar inte alls korrelera med priset :S Men att handla små pysselsaker som man inte har bråttom med att få är det perfekt för då det finns massor att välja på och kostar nästan ingenting.

Svar på tråden Blått tema