• Äldre 9 Feb 13:26
    4771 visningar
    6 svar
    6
    4771

    Florist Sthlm

    Behöver tips på prisvärda och bra florister i stockholm.
    Tack på förhand!
    //Nina SL

  • Svar på tråden Florist Sthlm
  • Äldre 10 Feb 09:14
    #1

    Jag kan tipsa om Melody Flowers på Roslagsgatan 25 i Sthlm

  • Äldre 10 Feb 09:45
    #2

    Vad är det för sorts blommor du skall ha? Är det brudbuketten eller bara dekorationsblommor?
    Någon skrev här förra året att de hade köpt alla sina blommor på hötorget till vrakpriset för fantastiska buketter, jämfört att gå till en florist och säga bröllopsbuketter.


    Live free, ride free
  • Äldre 10 Feb 16:59
    #3
    brudskor skrev 2016-02-10 09:14:23 följande:

    Jag kan tipsa om Melody Flowers på Roslagsgatan 25 i Sthlm


    Tack!
  • Äldre 10 Feb 17:01
    #4
    Nightrod skrev 2016-02-10 09:45:47 följande:

    Vad är det för sorts blommor du skall ha? Är det brudbuketten eller bara dekorationsblommor?
    Någon skrev här förra året att de hade köpt alla sina blommor på hötorget till vrakpriset för fantastiska buketter, jämfört att gå till en florist och säga bröllopsbuketter.


    Vet du vilken handlare på hötorget? Är till både bukett och dekorationer. Jag hjälper min syster som gifter sig 30/4-16, tyvärr bor jag i Göteborg.
  • Äldre 14 Feb 17:27
    #5

    Jag letar också efter florist i Stockholm. Behöver brudbukett och Corsage och vill lägga så lite pengar som möjligt på blommor. Tycker att de är väldigt fint med blommor, men man kan inte lägga pengar på allt, blir så dyrt.

    Tips?

  • Äldre 15 Feb 08:48
    #6
    NinaS skrev 2016-02-10 17:01:32 följande:
    Vet du vilken handlare på hötorget? Är till både bukett och dekorationer. Jag hjälper min syster som gifter sig 30/4-16, tyvärr bor jag i Göteborg.
    vet tyvärr inte men det finns massor där.
    Men det finns väls äkert något liknande i GBG
    Live free, ride free
Svar på tråden Florist Sthlm