• Anonym (Loppa­n)
    Äldre 8 Feb 08:33
    41043 visningar
    9 svar
    9
    41043

    Alla ni med BRÖLLOPSHEMSIDA - se hit!

    Hej!

    Jag vet inte om bröllopshemsidor är så pass privata, att endast de med inbjudan har tillträde och login till dessa? - Men om det är någon här som har en öppen sida och som inte är brydd att dela med sig av en länk, så skulle jag vara otroligt tacksam om jag kunde få kika in på en sådan sida, för att få lite tips och inspiration. :)

    Det går utmärkt med en gammal, inaktuell sida, om det är någon som har en sån kvar.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Alla ni med BRÖLLOPSHEMSIDA - se hit!
  • Äldre 8 Feb 20:48
    #1

    Hej!

    Min fästman och jag är i full färd med att iordningställa vår hemsida inför att våra inbjudningar ska skickas ut i april. Den är således ännu under konstruktion och vissa delar saknas men kanske kan du få lite inspiration ändå :) Adressen är:

    joelochviktoria.brollopssajt.se

  • Anonym (Loppa­n) Trådstartaren
    Äldre 9 Feb 08:12
    #2
    Officersbrud2016 skrev 2016-02-08 20:48:54 följande:

    Hej!

    Min fästman och jag är i full färd med att iordningställa vår hemsida inför att våra inbjudningar ska skickas ut i april. Den är således ännu under konstruktion och vissa delar saknas men kanske kan du få lite inspiration ändå :) Adressen är:

    joelochviktoria.brollopssajt.se


    Åh, tack! Jättesnällt! :D

    När jag googlade så fann jag en massa olika sidor, men det tog emot att gå in på de, även om de var publika. Kändes bättre att fråga och få tillåtelse. ;P

    Jag ska kika in på er sida. :) Tack!
  • Äldre 9 Feb 09:39
    #3
    Ingen orsak! :) Hoppas att du fått lite idéer om hur du kan lägga upp din egen sida. Det är ju relativt enkelt att göra hemsidan personlig - både genom språk/ordval och de foton man väljer att lägga upp.
  • Äldre 9 Feb 12:04
    #4

    Du får gärna kika på vår hemsida oxå om det kan vara till någon hjälp :)  antonanderikawedding.se/

  • Anonym (Loppa­n) Trådstartaren
    Äldre 9 Feb 12:22
    #5

    Haha, jag skulle aldrig bett om länkar inser jag nu. - VILKET HÄSTJOBB det verkar vara! Ni båda har jättefina sidor, och jag älskar layouten på er sida, Officersbrud. Så fina bilder!!!

    Tack än en gång för att jag fått tillträde till era sidor för inspiration!

    Grattis till er båda, tjejer! <3

  • Äldre 9 Feb 20:10
    #6

    Aaww, TACK! :) Jag blir jätteglad av att höra det. Du är en av få som har fått se hemsidan (inga gäster har fått kika ännu) så det känns gott att höra att det ser bra ut för en utomstående :)

    Ja, det tar lite tid att iordningställa hemsidan och är lite fixigt och trixigt men vi använde en smidig mall som underlättar rätt mycket. Kolla in brollopssajt.se så kanske du kan använda samma?

  • Anonym (Loppa­n) Trådstartaren
    Äldre 9 Feb 20:36
    #7
    Officersbrud2016 skrev 2016-02-09 20:10:56 följande:

    Aaww, TACK! :) Jag blir jätteglad av att höra det. Du är en av få som har fått se hemsidan (inga gäster har fått kika ännu) så det känns gott att höra att det ser bra ut för en utomstående :)

    Ja, det tar lite tid att iordningställa hemsidan och är lite fixigt och trixigt men vi använde en smidig mall som underlättar rätt mycket. Kolla in brollopssajt.se så kanske du kan använda samma?


    Oh, nu känner jag mig nästan hedrad! Va kul att vara en av de första som får se sidan! :)

    Den är jättefin! Fint formulerad text, fina bilder - inte för mycket, inte för lite. Jag skulle kunna kapa sidan rakt av (bara ändra namn och datum), haha! ;) för så fin är den!!! Kan man anlita dig tro? ;P

    Tack för tipset! Ska kolla den sidan. <3
  • Äldre 9 Feb 21:23
    #8

    Du är så rar! Det värmer mig verkligen att höra <3

    Haha, ja faktum är att jag är gymnasielärare i svenska som de facto har starka funderingar på att byta karriär - så kanske är det bröllopshemsidor jag ska arbeta med? ;)

    När gifter du dig? När ska inbjudningarna skickas ut? Det är ju bra om du och din tillkommandes sida är färdig tills dess. :)

  • Thu 13 Feb 2020 23:00
    #9

    Hej,


    Jag undrar lite om ni tror att någon är villig att köpa bröllopssidor?


    Det är nämnligen så att jag håller på med sånt, se information om pris etc. om bröllpshemsida här. Vad tror ni är det något att ha?


    Eller ska man mer rikta sig med hemsida till småföretag som arrangerar bröllop? Ledsen om fel tråd!

Svar på tråden Alla ni med BRÖLLOPSHEMSIDA - se hit!