• Sommarbröllop2015

    Säljes: Vita dukar, servetter, löpare, stolsöverdrag, vinglas m.m.

    Hej!

    Vi gifte oss förra sommaren och säljer nu diverse dekorationer och dukning från vårt bröllop. Vi hade lantligt tema och dukningen gick i färgtema vit, natur/beige och grön.

    19 st vita dukar med diskret rutmönster (se bild 1 och 2). 700:-
    5 st jutevävslöpare till fem långbord (till dukning för 100 personer, se bild 1). 350:-
    35 st ljuslyktor för värmeljus. 100:-
    72 st gröna tygservetter (bild 4). 350:-
    67 st vita stolsöverdrag (sydda av knoppalakan, passar höga smala stolar). 500:-
    Jutevävsband att använda till t.ex. stolsrosetter. Vi köpte banden nya, använde dem aldrig men uppskattade att de skulle räcka till 90 stolar (bild 5). 250:-
    108 st vinglas från IKEA (se bild 1, glas med vitt vin). 400:-
    85 st desertvinglas. (se bild 1, lägre glas med fot längst till vänster) 300:-
    30 st vattenglas/drinkglas. 60:-
    9 st vita fiberdukar (10 meter/styck). Vi använde dem som draperi över scen samt dekoration i taket över borden, blev riktigt snyggt. 200:- 
    7 st stubbar som vi använde som tårtställningar samt 15 st träunderlägg som vi hade på borden med blomvaser på (se bild 1 och 2). 200:-
    25 st blomvaser (egentillverkade av burkar och juteväv). 50:-

    Jag skickar gärna bilder på de olika sakerna så hör av er om ni är intresserade och vill se fler bilder. Ni når mig på mariawiik@hotmail.com. De flesta av sakerna är endast använda en kväll. Glasen är givetvis diskade och som nya. Dukar och servetter är tvättade.

    Finns i centrala Enköping men kan ev. tas med till Stockholm eller Västerås.
    Paketpris vid köp av alla sakerna!

  • Svar på tråden Vita dukar, servetter, löpare, stolsöverdrag, vinglas m.m.
  • JennieT

    Hej

    Jag är intresserad av fiberdukarna till taket. Har du någon bild?

    Tack på förhand

    Mvh Jennie

  • Averuuh

    Hej! Har du en bild på de hemmagjorda vaserna? Går det att ha dem som ljusstakar istället tro? Hur stora?

  • Sommarbröllop2015

    Hej!

    En del saker är sålda, det som fortfarande finns kvar är värmeljusstakarna, gröna tygservetterna, vinglasen, dessertvinglasen/vattenglasen och vaserna. Hör gärna av er till min mail (mariawiik@hotmail.com) om ni är intresserade av några av sakerna eller vill se bilder, är inte inne här på Bröllopstorget så ofta.

    Mvh
    Maria

Svar på tråden Vita dukar, servetter, löpare, stolsöverdrag, vinglas m.m.