• Äldre 24 Jan 16:38
    1973 visningar
    2 svar
    2
    1973

    Frisyr och Makeup

    Hej!
    Jag är i fullgång med bokningar av allt som ska bokas.. ;) Vi har bokat präst, kyrka och lokal. Ska man göra håret först eller make up?
    Ska jag boka fotografen före jag bokar håret och make up så jag vet lite tidpunkter? Hur gör ni?

    Är det någon som har bra bilder på bröllopsfrisyrer?

    /Helena

  • Svar på tråden Frisyr och Makeup
  • Äldre 1 Feb 14:49
    #1

    Hej!
    Jag jobbar som frisör och makeupartist och brukar alltid rekommendera att göra håret först och sen makeup. Boka gärna någon som kan båda delar så sparar du både tid och pengar då du slipper flänga runt till olika ställen (om du inte får dom att komma till dig) och du kan få ett bättre paketpris om 1 person gör allt. =)

    Lycka till! =)
    Karolina 
    Make up your hair

  • Äldre 1 Feb 18:12
    #2
    KarolinaMakeupyourhair skrev 2016-02-01 14:49:09 följande:

    Hej!

    Jag jobbar som frisör och makeupartist och brukar alltid rekommendera att göra håret först och sen makeup. Boka gärna någon som kan båda delar så sparar du både tid och pengar då du slipper flänga runt till olika ställen (om du inte får dom att komma till dig) och du kan få ett bättre paketpris om 1 person gör allt. =)

    Lycka till! =)

    Karolina 

    Make up your hair


    Tack för svar! Jaga har tyvärr inte hittat någon här som gör båda delar. Eller de jag hittat skulle det bli så dyrt..Har bokat frisören först och makeupen sen. Var dock svårt att veta hur långtid håret kommer ta.
Svar på tråden Frisyr och Makeup