• Äldre 11 Jan 13:45
    5396 visningar
    4 svar
    4
    5396

    Vinterblek, solarium eller spraytan?

    Hej alla brudar!

    Vårt bröllop närmar sig med stormsteg, bara 6 veckor bort nu. Jag har insett hur otroligt vinterblek jag är, kritvit och sådär röd och blå som man kan bli. Känns trist att jag nästan ska smälta ihop med min brudklänning på bröllopsdagen.

    Ni som gifte er/ska gifta er på vinter, hur löste ni det här problemet? Lät ni det vara? Eller solade ni solarium alternativt körde spraytan?

    Jag lutar åt solarium eftersom jag aldrig testat spraytan tidigare men en kollega tycker att jag ska köra spraytan. Hjälp, vad tycker ni?

  • Svar på tråden Vinterblek, solarium eller spraytan?
  • Äldre 14 Jan 13:38
    #1

    Puff puff! Glad

  • Äldre 14 Jan 15:24
    #2

    Melatonan alla gånger
    Funkar sjuuukt bra och man blir brun fort


    Live free, ride free
  • Äldre 15 Jan 03:33
    #3

    Jag skulle köra solarium, tycker det blir en snyggare bränna när den är "naturlig", helt ståsolarium så det inte blir "liggfläckar" på t ex skulderblad eller under armarna t ex. Men man får ju gå några gånger innan det ger ett bra resultat, och akta sig så att man inte bränner sig! Spraytan är ju helt klart behändigare, snabbare etc, men med risk för "rinnsträck" och fläckar! 

    Melanotan känns superläbbigt men förstått att många är nöjda! Men jag skulle nog inte våga testa det. Speciellt inte för första gången precis innan bröllopet. :)

  • Äldre 15 Jan 08:33
    #4
    Pess skrev 2016-01-15 03:33:54 följande:

    Jag skulle köra solarium, tycker det blir en snyggare bränna när den är "naturlig", helt ståsolarium så det inte blir "liggfläckar" på t ex skulderblad eller under armarna t ex. Men man får ju gå några gånger innan det ger ett bra resultat, och akta sig så att man inte bränner sig! Spraytan är ju helt klart behändigare, snabbare etc, men med risk för "rinnsträck" och fläckar! 

    Melanotan känns superläbbigt men förstått att många är nöjda! Men jag skulle nog inte våga testa det. Speciellt inte för första gången precis innan bröllopet. :)


    Ha ha Superläbbigt Flört

    NJA är man spruträdd och inte vågar ta insulinsprutor så förstår jag, men det finns ju i nässprayform också.
    Och man slipper det där gulaktiga man får av spray och man behöver sola hälften av solariet och det håller i sig osv osv. Jag och damen är supernöjda när vi använt det. Men som du säger man kanske itne vill köra första gången inför sitt bröllop och chansa..


    Live free, ride free
Svar på tråden Vinterblek, solarium eller spraytan?