• Äldre 26 Dec 11:47
    3909 visningar
    3 svar
    3
    3909

    Solist till bröllop i Linköping

    Hej!

    Vi söker tips på solist till vårt bröllop i februari strax utanför Linköping. Det gäller två sånger i kyrkan. Tacksamma för tips!

  • Svar på tråden Solist till bröllop i Linköping
  • Äldre 28 Jan 14:30
    #1

    Hej! 


    Jag heter Lovisa Jennervall och är frilansande jazzsångerska. Jag jobbar som pianobarsartist, spelar i Lovisa Jennervall Quartet och har sjungit på många bröllop! Här kan du lyssna på mig:


     


    soundcloud.com/lovisajennervallquartet/close


     


    Jag skulle gärna sjunga på ert bröllop! Hör gärna av dig om detta skulle vara av intresse.


    Mvh Lovisa 

  • Äldre 4 Mar 15:57
    #2

    Hej!
    Jag är utbildad frilansade sångerska som mer än gärna skulle sjunga på ert bröllop! Jag har mångårig erfarenhet av att sjunga och stå på scen. Maila mig gärna så kan vi diskutera repertoar och pris. 
    Med vänlig hälsning
    Lisa Wermelin

  • Äldre 4 Mar 20:12
    #3

    Jag vill rekommendera en kvinna som heter Malin Ekstrand, hon jobbar i både Norrköping och Linköping och hon är heeeelt fantastisk. Dessutom har hon körat och turnerat med Roxette. ;) om man nu tycker att det är viktigt. :P härlig röst och underbar personlighet. Det går nog att googla hennes namn för att få tag på kontaktuppgifter. Hon har några klipp på Youtube också om du vill lyssna först. Lycka till!

Svar på tråden Solist till bröllop i Linköping