• Äldre 4 Dec 20:13
    10858 visningar
    8 svar
    8
    10858

    Någon som beställt från Hoga-klackar.com?

    Jag börjar bli nervös att jag gått på en rejäl blåsning när jag ivrigt beställde från www.Hoga-klackar.com. Känner mig urbota dom nu i efterhand, men sidan såg ju seriös ut med bra upplägg. Är det nån som beställt därifrån och har fått sina skor? ????

  • Svar på tråden Någon som beställt från Hoga-klackar.com?
  • madmox­xi1177
    Äldre 4 Dec 22:44
    #1

    nej, MEN jag har en tjej som bloggar och har en instagram som har köpt skor därifrån. hon är supernöjd! så de e en bra sida tror jag.

  • Äldre 4 Dec 22:54
    #2
    +1
    madmoxxi1177 skrev 2015-12-04 22:44:11 följande:

    nej, MEN jag har en tjej som bloggar och har en instagram som har köpt skor därifrån. hon är supernöjd! så de e en bra sida tror jag.


    Är det sant?! Åh, vad glad jag blir! Jag får inga svar på mina mejl och inser att det inte finns någon information whatsoever om företaget, så jag håller på och bryter ihop av stress
  • madmox­xi1177
    Äldre 4 Dec 23:18
    #3

    nej men?! asså hon Starfucked model på facebook, har flera skor från dem. Jag själv äger dessa:


    www.hoga-klackar.com/red-115-cm-tempt-126-high-heeled-lace-up-boots::8694.html


    Fast i helsvarta från en annan sida. Go for it! 

  • Äldre 4 Dec 23:47
    #4
    madmoxxi1177 skrev 2015-12-04 23:18:51 följande:

    nej men?! asså hon Starfucked model på facebook, har flera skor från dem. Jag själv äger dessa:

    www.hoga-klackar.com/red-115-cm-tempt-126-high-heeled-lace-up-boots::8694.html

    Fast i helsvarta från en annan sida. Go for it! 


    Åh, vilka fantastiska skor! Vad skönt att höra! Förutom mejl från företaget som sköter transaktionen för kortbetalningen så har jag inte ens fått en orderbekräftelse, och ju mer stressad jag blir desto mer hopplöst verkar det att hitta något om dom. Jag har letat med ljus och lykta efter de perfekta skorna och den här sidan var enda som hade dom "lättillgängligt". www.hoga-klackar.com/white-12-cm-victorian-30-lace-up-ankle-calf-women-boots::7756.html Så om jag inte får dom vet jag inte vad jag gör :-S Men nu känns det lite bättre!
  • madmox­xi1177
    Äldre 5 Dec 08:46
    #5

    ha is i magen, de kommer säkert blir bra ändå!

  • Äldre 11 Apr 22:22
    #6

    Hur gick det för dig? Jag får inte heller någon kontakt efter att ha skickat mail. Beställde 6/4 så det har ju inte gått så lång tid, men de uppdaterar inte status på beställningen på Min sida och pengarna har dragits från mitt konto.

  • Äldre 30 Jun 18:24
    #7

    Hej! Jag känner beställde från www.hoga-klackar.com i i början av mars. Jag känner mig helt blåst. Min status på hemsidan säger att skorna är skickade men ingen mer än den informationen går att få. Jag är säker på att de blåst mig och jag känner mig så dum. Pengarna skulle ju sättas in på ett mystiskt bankkonto i tysklåd. Ingen ordentlig kontaktinfo.. Jag avråder alla starkt från att beställa från denna sida. :(.

  • Äldre 24 Oct 00:28
    #8

    Hej är det någon som fått sina skor från hoga klackar???

Svar på tråden Någon som beställt från Hoga-klackar.com?