• Anonym (Boobi­es)
    Äldre 4 Dec 11:24
    12340 visningar
    6 svar
    6
    12340

    Bröstförstoring

    Jag har inte kollat om detta redan finns...
    Men efter att ha mått dåligt över min kropp sen jag var 15år så har jag fanimig bokat en tid för konsultation. Jag vill investera i mitt välmående och känna mig nöjd med mig själv.


    Har någon av er gjort en bröstförstoring?
    Hos vilken klinik och vem? Hur mkt betalade du? Är du nöjd?

  • Svar på tråden Bröstförstoring
  • Anonym (Fasta­boobie­s)
    Äldre 6 Dec 23:12
    #1

    Hej! Denna tråd hade jag själv tänkt starta, kul att du hann före!

    Jag ska både lyfta och fylla (ammat 2 barn gått mer 20kg). Jag tänkte boka konsultation på art clinique hos Peter Zachrisson. Hört otroligt bra om han.

    Kommer troligtvis bli dyrt, väldigt dyrt, men jag är så trött på att må dåligt över mina skinnpåsar. Dags att må bra i sig själv. :)

    Du då?

  • Anonym (Boobi­es) Trådstartaren
    Äldre 6 Dec 23:25
    #2

    Tänkte på Citadellkliniken, har vänner som är så nöjda.

    Men precis!! Jag har inte ammat barn och har inte skitsmå tuttar. Men har under alla (15 år och framåt) mått dåligt över mina bröst. Alla älskar mina, men jag älskar inte dem...
    Nu, efter viktupp och nergång... Så är de inte som de brukar. Känns inte bra att behöva lura alla och min själv att allt är så himla bra och normalt med 6cm tjock padding i alla BHar för att det inte ska synas.

    Vill inte ha skitstora fotbollar! Bara volymen, och självförtroendet....
    (vilket inte är så jävla bara!)

  • Anonym (Tips)
    Äldre 7 Dec 21:02
    #3
  • Anonym (Boobi­es) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 22:03
    #4
    Anonym (Tips) skrev 2015-12-07 21:02:20 följande:

    Www.plastikoperationsforum.se


    Jooo, men nu frågade jag här :)
  • Äldre 17 Feb 22:02
    #5

    Har vän som gjort på citadellkliniken hon är supernöjd vad jag vet.

  • Anonym (Lollo­)
    Äldre 11 Mar 02:54
    #6

    Jag har gjort bröstförstoring och med facit i hand ångrar jag verkligen mitt beslut av klinik och kirurg. Är opererad av Dr Tuve Mårtensson och det var ingen trevlig upplevelse. Resultatet var minst sagt icke tillfredsställande, osymmetriskt och estetiskt rent förfärligt. Jag har delat med mig bitar av min upplevelse på ett välkänt "bröstforum" men moderatorn valde att ta bort mina inlägg, vilket kanske inte är så förvånande då sajten delvis sponsras av Citadellkliniken. Jag valde till slut att vända mig till en helt annan klinik i Stockholm efter att totalt tappat allt förtroende för Tuve Måtensson och Citadellkliniken. Det var rent ut sagt fruktansvärt att befinna sig i en beroendeställning till en klinik och kirurg som inte bryr sig ett dyft när man får komplikationer. En bekant som arbetar inom sjukvården tyckte absolut jag skulle anmäla Tuve Mårtensson till Socialsyrelsen men jag var helt utmattad och orkade inte psykiskt. Något jag så här i efterhand ångrar eftersom jag inte önskar min värsta fiende få genomlida samma pärs som mig. 

Svar på tråden Bröstförstoring