• Jeanette

    Köpes: Sångerska/sångare

    Hej

    Det är så att jag och min sambo ska gifta oss i sommar, närmare bestämt den 23 Juli 2016 och vi söker en eller flera personer som kan sjunga under bröllopsfesten, helst om personen kan spela gitarr eller liknande så de blir mer stämningsfullt.

    Vi bor i oskarshamn, i kalmarlän i småland, är det någon som känner sig manad eller som känner någon som är duktig? Pris får ni skriva vad ni vill ha.

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden Sångerska/sångare
  • jeho

    Hej vet en som sjöng på vårt bröllop. Jättefint. Felicia Göransson, finns på facebook om ni kontakta henne. / Jenny

  • Siri Wallentén

    Hej! Jag heter Siri Wallenten och studerar på musikhögskolan. Letar du fortfarande efter någon som kan spela/sjunga under ert bröllop i sommar? 

    Jag har möjlighet att fixa fullt band eller mindre sättning med kanske bara gitarr och sång? Det beror på vad ni önskar för stämning. Om du vill lyssna på mig som sångerska kan du höra några låtar i en konsert jag hade med fullt band här: 



    Du får gärna kontakta mig på 0703337015 eller siri.wallenten@gmail.com för att spåna vidare och se om detta låter som något för er. 

    Allt gott!
    Siri Wallentén

Svar på tråden Sångerska/sångare