• Äldre 18 Oct 16:43
    7100 visningar
    2 svar
    2
    7100

    Platser för bröllopsfotografering Stockholm

    Jag gifter mig i maj 2016 och försöker får ihop de sista bitarna till bröllopet. Än så länge fattas fotograf och platsen för fotograferingen. Har ni något tips på fina platser runt om i Stockholm för självaste fotograferingen? Gärna tips på både utomhus och inomhus platser.

  • Svar på tråden Platser för bröllopsfotografering Stockholm
  • Äldre 28 Oct 08:19
    #1

    Det finns så många bra miljöer för foto i Stockholm. Det som kommer att styra är var ni har vigseln, ni kommer mest troligt inte att ha någon tid över på vigseldagen att jaga en bra plats. Jag har plåtat ett bröllop i Vinterviken, det var en spännande miljö. Båtfärden ut var även den kul.

  • Äldre 28 Oct 11:21
    #2

    Elin Kero är en tjej som pluggar foto i Stockholm., Men hon har en hel del erfarenhet av att fota bröllop och annat. 
    Jag träffade henne via vårt gemensamma medeltidsintresse och jag gillar hennes stil på foton. 


    Det kan ju vara värt att kolla med henne kanske? 
    Om hon inte har tid så kanske hon kan rekommendera någon av sina vänner från skolan.


    Jag har ingen aning om hur hon ligger prismässigt, men hon är trygg och trevlig att fota med (jag tog en promenad med henne genom Visby i våras när hon fotade staden, och även jag som hatar att vara med på bild kände mig lugn när hon någon gång riktade kameran åt mitt håll Glad ) 


    Jag tänker liksom att eftersom hon är ung så kanske hon är lite ute i farten och kollar av staden just för att hitta fina ställen. Och så ingår det säkert en del sådant i utbildningen också (att fota miljöer) 


    Det här är hennes fotosida: nevnarien.se/

Svar på tråden Platser för bröllopsfotografering Stockholm