• Äldre 4 Oct 10:01
    1626 visningar
    0 svar
    0
    1626

    Säljes: LouLou Bridal - 50-tal (bild)

    Hej!

    Jag har en ljuvlig klänning från LouLou Bridal att sälja. Klänningen är storlek 14, men är utlagd ca 1.5 cm för byst och midja, enligt deras sizeguide ska storlek 14 passa bystmått 93 och midjemått 76 (tänkt på att inte dra åt måttbandet för hårt då du mäter dig själv). Jag har normalt ungefär storlek 40. Ändringarna är gjorda av sömmerska, du kan inte lägga ut klänningen mer men ta in den går bra.

    Klänningen är tea-length (jag är 163 och som ni ser syntes anklar och skor) med en ljuvlig 50-tals kjol med massa sving i. Klänningen är båtringad, med ärm ner till armbågen, i tyll och spets. Midjan har ett skärp med rosett, kan ev. gå att ta bort men jag har inte försökt. Klänningen har en dragkedja men med pärlemoknappar över. Jag mailar gärna fler bilder om så önskas.

    Klänningen är buren en dag, kväll/natt. Jag kan inte hitta några fläckar eller skador på den, men den är använd. Jag har inte kemtvättat den, därav priset.

    1700 kr eller bud, ev. frakt står du för. :) Klänningen finns i Blekinge.

    Maila myran_hk@hotmail.com eller svara här.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:10
    Jag kunde inte redigera bröllopsbilderna från fotografen, så fick printscreena... ser att det ser ut som att kjolen skiftar i färg - det gör den alltså INTE. :)

Svar på tråden LouLou Bridal - 50-tal (bild)