• Tingeling89

    Sömmerska/Skräddare i Stockholm

    Hej,

    Jag har kikat runt lite men hittar ingen nyare tråd än 2010 på BT så skapade en ny. Är det någon som har tips? Jag har köpt en jättefin klänning men den är lite för lång och så skulle jag vilja byta ut bandet runt midjan. Har aldrig använt en sömmerska eller skräddare förut så tar tacksamt emot alla tips Glad

  • Svar på tråden Sömmerska/Skräddare i Stockholm
  • Aniara4

    Stockholm skrädderi och kemtvätt på Styrmansgatan är bra och proffsiga, men kostar kanske lite mer än det lokala kemtvätt-nycklar-sulor-ändringar-stället.

  • Tingeling89
    Aniara4 skrev 2015-10-01 14:16:12 följande:

    Stockholm skrädderi och kemtvätt på Styrmansgatan är bra och proffsiga, men kostar kanske lite mer än det lokala kemtvätt-nycklar-sulor-ändringar-stället.


    Tack för tipset! Det kan nog vara värt att betala lite mer för att slippa oroa sig att nåt går fel.
  • Aniara4
    Tingeling89 skrev 2015-10-02 09:29:15 följande:
    Tack för tipset! Det kan nog vara värt att betala lite mer för att slippa oroa sig att nåt går fel.
    Ja, jag lämnade nyligen in en annan väldigt dyr klänning som jag inte ville släppa lös vilken klåpare som helst på. Det kändes väldigt proffsigt och pålitligt.
  • apech

    hur mycket kan det kosta? jag ska se om dom kan sy ut en bröllopsklänning :/...

Svar på tråden Sömmerska/Skräddare i Stockholm