• FruM

    Grön brudklänning

    Hejsan

    Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Letar efter en klänning i färg men hittar ingen. :/

    Jag vill inte ha en vit klänning då jag passar väldigt dåligt i vitt och skulle inte känna mig bekväm i vitt..

    Jag skulle helst ha en grön klänning, men som ser ut som en "riktig" brudklänning. De flesta ser då ut som törnklänningar..

    Någon som har tips?

    Vill helst inte ha en kinaklänning, för jag vill kunna prova och känna efter.

    Tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Grön brudklänning
  • Carolinee

    Nu vet jag inte vilken typ av grönt du letar efter eller vilken klänningsmodell, men på den här sidan fanns några iaf :)

    www.ostox.fi/m%C3%83%C2%A5ttbestallda-klanningar-grona-c-138_144.html

  • FruM

    Nljusgrönt, lite så där vårlig grön. Helst A-linjeformad :)

    Tack, ska kolla direkt..

  • Carolinee

    Hoppas du hittar något som faller dig i smaken :) Kan tänka mig att det blir rätt mycket svårare med en så "annorlunda" färg :/

  • Natasja

    Min brudklänning är grön med vit spets över. A-linjeformad, halterneck, knäkort. Tack vare spetsen tycker jag absolut att det syns att det är en "riktig" brudklännig Glad Den är köpt på Palm Design i Malmö och märket är Mori Lee. Liknande modeller fanns även som axelbandslösa med hjärtformad ringning samt med vanliga axelband och v-ringning.

Svar på tråden Grön brudklänning