• mrssegerfeldt

    Säljes: Vaser, blockljus, ramar m.m till salu!

    Hej alla härliga där ute!
    Nu har det gått en tid sedan vårt underbara bröllop i juni och jag tänkte äntligen ta tag i att sälja av lite saker därifrån :) 
    Jag skriver ut vad jag har för saker till salu så får ni gärna hojta till med vad ni vill betala för de olika sakerna. Först till kvarn med okej pris får köpa. Jag skriver ut ordinarie pris bakom varje produkt. Jag räknar såklart inte med några hiskeliga summor, men skulle bli glad om ni inte erbjuder skampriser ;)
    Frakt tillkommer om det inte är inom Stockholm så vi kan mötas upp alt. att ni själva hämtar hos mig (Vi bor på Kungsholmen).
    1. Vita blockljus från IKEA i 5-pack. Jag har 8st paket. (ord.pris: 45kr/st)
    2. Vattenkaraffer från IKEA. Jag har 25st. (ord.pris: 15kr/st)
    3. Vaser från IKEA. Jag har 23st. (ord.pris: 15kr/st)
    4. Ros blockljus från Åhléns. Jag har 28st nya och 48st som är påbörjade men ej brunnit så länge. De är alltså fina (de som runnit och brunnit länge är kastade). (ord.pris: 19kr/st - 6st för 99kr)
    5. Ljusstakar från IKEA. Jag har 30st. (ord.pris: 3 för 20kr)
    6. Ljusfat från IKEA. Jag har 84st. (ord.pris: 5kr/st)
    7. Mr&Mrs banner. Jag har 1st. (ord.pris: 39kr/st)
    8. Vita ramar från IKEA. Jag har 19st. (ord.pris: 9kr/st)
    9. Gästbok från Lilla Fjärilen Design. Jag har 2st. (ord.pris: 261kr/st)
    Hej så länge :)
    /Moa

  • Svar på tråden Vaser, blockljus, ramar m.m till salu!
  • Sodeh

    Hej!

    Jag har läst din annons på bröllopstorget ( som är från 2015). Jag undrar om du har ngt kvar? Är mest intresserad av vaserna och blockljusen.

    Tack!

  • Sodeh
    Sodeh skrev 2016-06-10 20:32:12 följande:

    Hej!

    Jag har läst din annons på bröllopstorget ( som är från 2015). Jag undrar om du har ngt kvar? Är mest intresserad av vaserna och blockljusen.

    Hör gärna av dig på sodehkaramian@gmail.com

    Tack!


Svar på tråden Vaser, blockljus, ramar m.m till salu!