• madmox­xi1177
    Äldre 20 Aug 19:16
    1867 visningar
    3 svar
    3
    1867

    Bröllopsmässor?

    Har någon varit på en? Är det ngt att lägga pengar på?
    Köpte du ngt?

  • Svar på tråden Bröllopsmässor?
  • Äldre 20 Aug 22:08
    #1

    Jag har varit på en för ett par år sen. Det gav mig inget alls faktiskt, det enda som marknadsfördes var svindyra saker och det var inte den typen av bröllop vi ville ha. Men har du ingen aning om vilken ring eller klänning du ska ha så kan det kanske vara värt ett besök för att få lite inspiration.

  • madmox­xi1177
    Äldre 21 Aug 12:19
    #2
    Frullis skrev 2015-08-20 22:08:00 följande:

    Jag har varit på en för ett par år sen. Det gav mig inget alls faktiskt, det enda som marknadsfördes var svindyra saker och det var inte den typen av bröllop vi ville ha. Men har du ingen aning om vilken ring eller klänning du ska ha så kan det kanske vara värt ett besök för att få lite inspiration.


    men då räcker det med en dag? 250:- per dag för att bara glo på svindyra saker är inte riktigt min cup-of-tea.
  • Äldre 21 Aug 14:22
    #3

    Jag var på Bröllopsmässan i Göteborg. Det var kanon men en dag räcker absolut. Framförallt är det underbart att vara omgiven av alla vackra ringar och klänningar och att få tips på annat som kan vara bra inför vigsel och fest. Jag köpte tidningar till ett mässpris. Kul att bläddra i dem efteråt. 

Svar på tråden Bröllopsmässor?