• Äldre 28 Jun 10:56
    8184 visningar
    4 svar
    4
    8184

    Förslag på priser

    Vi ska ha bla tipsrunda på vårt bröllop och skulle vilja få förslag på lite roliga priser att dela ut! Kom gärna med tips och idéer!!

  • Svar på tråden Förslag på priser
  • Äldre 28 Jun 14:05
    #1

    Frukostpåsar som innehåller kex, småburkar med marmelader och småpåsar med ert favorit-te.

    Små förpackningar med hemgjorda (kan vara köpta, men kännas eller se hemgjorda ut) småkakor eller praliner.

  • Äldre 28 Jun 18:55
    #2

    Jag tänker mig några köksprylar som är fullständigt onödigt men rätt kul att äga. 
    Gå gärna in på någon riktigt bra butik och se utbudet , tex Mique, Werner o Werner, Duka osv -- såna butiker har mycket smått o gott och rätt kul grejor.

    En osthyvel i form av en ostbit
    Blommiga smörknivar
    Soppslev för vänsterhänta
    Lattevisp
    Salt o pepparkar i form av några kul figurer
    Designade dricksglas

    osv

  • Äldre 28 Jun 21:13
    #3

    Små påsar med goda marmelader, lyxigare knäckebröd/limpor är alltid uppskattat.

    Vi kommer ha vinst på presentkort med oss (brudparet) så våra vänner vinner t ex en brunch hemma hos oss, en picnic tillsammans med oss, 2-rätters middag med oss etc.
    Min blivande är kock och jag jobbar med mat & dryck så det är väldigt mycket middagar hemma hos oss ofta och våra vänner älskar vår matlagning, så vi har gjort alla presentkort med matiga inslag så dessa presentkort kommer nog att uppskattas i vår vänkrets. :)

  • Äldre 29 Jun 19:55
    #4
    +1
    SilverMia08 skrev 2015-06-28 21:13:26 följande:

    Vi kommer ha vinst på presentkort med oss (brudparet) så våra vänner vinner t ex en brunch hemma hos oss, en picnic tillsammans med oss, 2-rätters middag med oss etc.

    Min blivande är kock och jag jobbar med mat & dryck så det är väldigt mycket middagar hemma hos oss ofta och våra vänner älskar vår matlagning, så vi har gjort alla presentkort med matiga inslag så dessa presentkort kommer nog att uppskattas i vår vänkrets. :)


    Ja det var lite sånna roliga priser jag ville ha förslag på :))
Svar på tråden Förslag på priser