• Äldre 22 Jun 20:14
    6147 visningar
    8 svar
    8
    6147

    Vbridal

    Hej hej! Vi ska gifta oss i september och jag har tittat runt på en massa klänningar men fastnat för några på vbridal. com. Har försökt hitta info om folk som beställt därifrån tidigare men hittar inte mycket, såå finns det någon som vet något om detta företag?

  • Svar på tråden Vbridal
  • Äldre 23 Jun 21:48
    #1

    Är det verkligen ingen som beställt därifrån?

  • Äldre 23 Jun 21:56
    #2
  • Äldre 24 Jun 09:43
    #3

    Tack! Har dock läst det redan, verkar finnas rätt sparsamt med info om sidan :/

  • Äldre 23 Jul 23:04
    #4
    +1

    Hej!

    Jag beställde en klänning från vbridal som är jättefin! Den såg nästan ut som på bilden och är välsydd. Fint tyg o spetsar! Jag fick hem den på ca 3 veckor, den kostade 1700 med måttbeställning o frakt, fick betala 800 i tull o moms.

    Den passar bra men jag ville ha den lite mindre upptill samt ändra urringningen, inga problem enl sömmerskan, hittade dock en annan klänning som jag blev kär när jag var i affären för att ändra den från vbridal, så jag köpte den istället.. Så kan det gå!

    Har dock inget att klaga på hos vbridal.

    Lycka till!

  • Äldre 29 Jul 20:48
    #5

    Tack för svar! :) Vågade dock inte beställa utan köpte från butik istället :) Vet hur kräsen jag är så skulle den inte sett ut som på bilden till 100% hade jag antagligen flippat ur ;)

  • Äldre 7 Feb 20:15
    #6

    Har beställt en klänning från Vbridal - gör det INTE igen! 


    Klänningen kom fram defekt och det verkar omöjligt att skicka tillbaka den. Önskar jag kunde ta en skärmdump med han jag chattar med nu på företaget (men har aldrig lärt mig hur man gör..) Beskriver chatten nedan: 


    Går inte att skicka önskan om att skicka tillbaka via det formulär jag fått. Kontaktar då chatten som vägrar berätta hur man gör för att skicka tillbaka varan! Skojar inte! Först säger han jag chattar med att det inte finns någon personal nu eftersom det är natt. När jag frågar om jag kan återkomma imorgon går inte det heller, hela personalstyrkan är bortrest två veckor! :O What??? När jag ändå propsar på om hur jag får pengarna tillbaka för min defekta klänning slutar han bara svara i chatten! 


    Skulle ALDRIG i livet köpa därifrån igen!! 

  • Äldre 9 Feb 13:42
    #7

    Fast att personalen är borta i 2 veckor är liksom så det är i Kina nu. Det är kinesiskt nyår och det är typ den enda gången som fabrikspersonal får ledigt, så då stänger allt ner, även tull osv. Så just den biten har ju sin förklaring. Men trist ändå med dålig bemötande. 

  • Äldre 24 May 17:40
    #8

    VARNING KÖP INTE FRÅNVBRIDAL OMÖJLIGA ATT FÅ TAG I
    LEVERANS EFTER BRÖLLOPPET.

Svar på tråden Vbridal