• Äldre 15 Jun 13:37
    3105 visningar
    7 svar
    7
    3105

    Lokal Österbybruk/Uppsala?

    Hejsan!

    Tänkte höra om det finns någon här inne som har några tips om lokaler för bröllopsfest runt Österbybruk/Uppsala trakten? 

    Bröllopet kommer äga rum på vårkanten/försommaren och lokalen får mer än gärna gå i lite herrgårdsstil. 

  • Svar på tråden Lokal Österbybruk/Uppsala?
  • Äldre 25 Jun 22:15
    #1

    Ingen som har några ideér eller tips? 

  • Dj Ragge
    Äldre 21 Jul 10:54
    #2

    Jag ska göra ett jobb på ett bröllop om några veckor på Gammel Tammen. Så just nu vet jag inte om det är ett bra ställe eller inte. :)

    Mvh Ragge


  • Äldre 30 Jul 22:45
    #3

    Jag har festlokalen Marmasalen gå in på www.marmagard.se

  • Äldre 31 Jul 08:26
    #4

    Lövstabruk är fint! Glad

  • Em77
    Äldre 31 Jul 17:58
    #5

    Beror på om ni vill ordna egen mat etc eller att de ordnar allt. EN fin lokal i Uppsala om man är max ca 60 pers är Stabby prästgård. Inte herrgård men lite gammeldags stil och fin gård. känns som landet fast det ligger i gångavstånd från Luthagen och stadsbussar etc. Där får man ha egen mat och dricka.

    herrgårdar som ordnar med allt är annars Gimo herrgård tex. Eller Länna gård kanske.

  • Äldre 31 Jul 18:53
    #6

    Som någon skrev, Lövstabruk är ju riktigt fint!

  • Äldre 30 Sep 14:04
    #8
    XXXXX skrev 2015-09-30 13:26:15 följande:

    Jag tror att du behöver läsa reglerna igen...


    Du vet dom där som man måste klicka i en ruta om att man har läst och godkänt när man skapar sitt konto Flört
    Om du vill göra reklam för ert företag så får du betala för ett företagskonto. 

    Nu har jag anmält alla trådar du dragit upp och spammat i eftersom det inte är tillåtet att göra reklam om man inte betalar för sig.

Svar på tråden Lokal Österbybruk/Uppsala?