• Äldre 13 Jun 16:06
    2644 visningar
    2 svar
    2
    2644

    Hjälp titta hit :(

    Våran relation började 26 april 2014 allt var bra under hela våren och sommaren.

    Sen kom 8 augusti 2014 då allt förändrades från min sambos sida efter vart på en dragracing tävling i Tierp med hans familj då svärfar tävlar inom det. Svärfars fru var inte så snäll mot mig behandla mig illa när ingen var i närheten , jag vart nerstämd och höll mig för mig själv . Alla sprang om kring och var stressade så ingen hade tid att höra vad jag hade att säg , sen på hem resan berättade jag allt för sambon han vart ledsen och sa - exet fick va med om samma skit av min fars fru och jag bara väntade på att du med skulle få samma skit - så sa han till mig . 2 dagar efter hade hela hans familj pratat saker om mig bakom min rygg med min sambo att jag var konstig om massa sånt , men det är väll inte så konstigt att man blir de om man inte får trevligt bemötande .

    Men i alla fall , från att han älskade mig mega massor till att nästan alla hans känslor försvann för mig , han vart djupt sårad och osäker och allt efter hans familj sagt . Efter de sa han inte att han älskade mig på 3 månader , sen började han säga det igen att han älskade mig , men, sen kom min far på besök över julen och efter att han åkt hem min far så förändrades min sambo helt till det ännu värre han vart helt känslo kall sa ingenting som binder till att han känner till för mig , jag ställde frågan - har min far sagt nåt ? Och han sa: nej han har inget sagt eller gjort . Sen så 2 månader efter sa han att han inte känner som han gjort tidigare och allt har med att gör det som hände i sommars hans familj förstörde honom helt och fick han att gå må dåligt i månader efter de så hans känslor för mig knappt finns kvar och detta påverkar ju även mig att jag blir sårad , för jag älskar ju min sambo så mycket , jag vill ha hela min framtid med honom .

    Jag friade till honom för 6 månader han vart glad av frågan men var inte redo

    Jag vill ha barn men han vill inte ha just nu för sitt välmående

    Han vill inte gifta sig med mig just nu heller på grund av allt .

    Men allt detta vela han föra sommaren med mig , tills hans far jävla fru förstörde allt exakt allt och prata massa skit med resten av familjen bakom min rygg .

    Nu har sambon hittat hus 45 min här i från jag kan inte flytta in för måste han bil och körkort för att bo där och jag har jobbet här . Så vi kommer bo särbo från och med juli och jag bor kvar i denna lägenhet . Jag vet i alla fall i nu lägget att han tycker om mig och känner attraktion ännu för mig och ge det en chans som särbo som kanske kan rädda allt .

    (Jag går och är rädd varje dag )

    Hur ser ni på detta ????

  • Svar på tråden Hjälp titta hit :(
  • FruLen­nartss­on
    Äldre 14 Jun 11:52
    #1
    +1

    Oj!

    Vilken jobbigt situation. :(

    Men eftersom han vet hur hans fars fru är så borde han ha "varnat" dig och inte ta åt dig nått av det hon säger och han borde inte heller bry sig och absolut inte tappa sina känslor för dig ni måste vara starka ihop om ni ska orka leva med henne i eran familj!

    Jag hoppas för er skull att allt löser sig!

    Och att du kan en dag flytta till huset så ni kan leva lyckliga ihop!

    Kram

  • Anonym (funde­rar)
    Äldre 14 Jun 13:49
    #2

    alltså, om du går och är rädd hela tiden...
    varför slösar du tid på detta? han vill inget med dej av det du skrev ovan, ännu, men när är det?

    familjen väljer du, vill du inkludera henne eller inte är det upp till dig. oc jag håller med föregående talare att han borde berättat att hon är en.... name you name....

    särbo kanske gör att ni växer samman eller så delar ni på er. vilket som så kommer det vara till fördel. är de verkligen rätt?

    du måste lita på din magkänsla, han kan inte styra hur du känner dej... han SKA INTE FÅ LOV att göra det.

Svar på tråden Hjälp titta hit :(