• Äldre 10 Jun 00:08
    5784 visningar
    5 svar
    5
    5784

    Jönköping 2016 :D

    Min älskling friade till mig i lördags och vi har just börjat planera vårt bröllop som ska vara i Jönköping sommaren 2016!


    Vi bor i Örebro nu men vi kommer att flytta till Jönköping i framtiden, det är min hemstad och där bor min familj och många av mina vänner. Så att ha bröllopet i Jönköping känns rätt, det är "hem" för mig och de flesta av våra gäster kommer att vara från Jönköpingstrakten. 


     


    Någon mer som planerar bröllop i Jönnet? Eller som har tips på lokal, kyrka, catering mm? :)

  • Svar på tråden Jönköping 2016 :D
  • Äldre 6 Jul 16:14
    #1

    jag & min blivande ska gifta oss i aug nästa år :)  vigsel i ljungaryms kyrka & sen fest i knäryds lada. ska bli kul att börja planera, har inte riktigt kommit igång än :)

  • Äldre 8 Jul 21:59
    #2
    sophiavcj skrev 2015-07-06 16:14:26 följande:

    jag & min blivande ska gifta oss i aug nästa år :)  vigsel i ljungaryms kyrka & sen fest i knäryds lada. ska bli kul att börja planera, har inte riktigt kommit igång än :)


    Åh vad kul! Fast vi har fått planera om... det blir troligtvis utomlands nu istället. Det är också roligt såklart men jag hade gärna varit i min hemstad. 

  • Äldre 9 Jul 19:35
    #3

    utomlands lät ju inte helt fel det heller :)  huvudsaken är ju att ni blir gifta Skrattande

  • Äldre 14 Jul 21:05
    #4

    Ja, visst är det så! ????

    Det kommer bli underbart oavsett var det blir ????


    sophiavcj skrev 2015-07-09 19:35:54 följande:

    utomlands lät ju inte helt fel det heller :)  huvudsaken är ju att ni blir gifta 


  • Äldre 2 Feb 18:05
    #5

    En fråga, är nyfiken på Knäryds lada för vårat bröllop men hittar ingenstans vart man kan ringa och prata med dom om lokalen m.m.?

Svar på tråden Jönköping 2016 :D