• Stjärnebo

    Säljes: Säljer oanvända brudskor stl 38 elfenbensvita

    Hej!


    Jag köpte ett par brudskor från internet som var för små för mig när jag provade dom. 
    Dom är hur fina som helst och jag tyckte det var riktigt synd att jag inte kunde ha dom. 
    Har dock funnit ett par andra nu som jag hellre har än å byter dessa.


    Vill nu se om det finns intresse för dom här :)


    Dom finns i Alingsås men kan skicka iväg dom med posten.


     


    Här finns en länk till skorna men observera att jag betalade 515:- för skorna med moms plus 80:- frakt så 415:- som står på denna sida stämmer alltså inte hur det blev i slutändan! :P


    Jag vill ha 399:- för skorna och sedan blir det väl 70:- frakt med posten kanske?


    Bilder på mina skor kan tas vid intresse om man vill se en mer "verklig" bild. 


     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-03 23:12
    Men herregud! Glömde länken!

    Här är LÄNKEN:

    www.jjshouse.com/se/Kvinnor-Sataeng-Cone-Heel-Staengt-Toe-Pumps-Med-Spaenne-047005346-g5346
  • Svar på tråden Säljer oanvända brudskor stl 38 elfenbensvita
  • Stjärnebo

    Jo priset blev lite högt. Har sänkt skorna till 270:- för att bli av med dom men dom finns kvar och ingen annons ute just nu

  • Stjärnebo

    Frågan är varför du ska kommentera detta i en gammal tråd?
    Har du lite att göra?


    Tanken med priset var ju att för dom som bor i Alingsås så blir det ju billigare men behöver man få dom fraktade så är det ju egentligen inte mitt problem?
    Men förmodligen så hade jag sänkt priset om det var någon som ville köpa mina skor och behövt få dom fraktade.

Svar på tråden Säljer oanvända brudskor stl 38 elfenbensvita