• Äldre 3 Jun 11:52
    1576 visningar
    3 svar
    +1
    3
    1576

    Mindre än en vecka kvar!



    En vecka kvar! Efter att ha planerat och ändrat oss i tre år så är det dags. På lördag åker vi till Malta för att gifta oss på tisdag! Kan knappt fatta att det händer nu.

    Min klädsel har ändrats ett antal gånger under resan, för att till slut ändras en sista gång senast nu i helgen. Anledningen är att jag lyckats gå ner nästan 20 kilo i vikt, de sista kilona försvann under ett träningsläger med Mårten Nylén, som jag var på i tre veckor. Typ Biggest loser, fast utan kameror och ingen tävling. För att göra en lång historia kort så var det det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv. Så mycket insikter, så många murar som revs, så många hjärnspöken som dog.

    Detta gjorde att jag nu plötsligt kan gå in i vanliga affärer, inte de med stora storlekar, och köpa det jag innerst inne alltid velat ha. Jag har velat ha en kort spetsklänning, men har inte trivts i modellen, eller med spegelbilden. Nu hittade jag precis det jag drömt om, och den sitter som gjord åt mig. Lyckan är total!
    Och att få gifta mig med den känslan i kroppen, det är obetalbart, och allt jag drömt om. Jag är nöjd med mig själv och gillar det jag ser i spegeln. Även om jag fortfarande är överviktig, men det är inte det det handlar om för mig längre. Det är känslan.

    Blivande mannen kommer att ha mörkgrå kostym och väst, vit skjorta och lila slips, så vi släpper inte det lila temat helt.

    Helrenoveringen är i full gång. Tre veckor på tränings/hälsoläger, tandblekning och fotvård gjort, och i veckan väntar fransförlängning och naglar.

    Tack alla för all hjälp under dessa år! Även om det tills lut blev något helt annat, men ibland behöver man bara få ventilera för att inse vad man inte vill också.
  • Svar på tråden Mindre än en vecka kvar!
  • Äldre 3 Jun 12:00
    #1

    Jätte stort grattis till allt, men framförallt att du känner dig så nöjd med dig själv! Och jag önskar dig ett underbart bröllop.

    ps. Vilka otroligt fina skor också

  • Äldre 3 Jun 12:04
    #2

    Hejja hejja Skrattande

    Tack för att jag fått följa din resa i princip från början till slut, genom dalar och bergstoppar Solig

    Glöm inte visa bilderna sen, så vi får avslutet också...
    Don't be a stranger Flört

  • Äldre 3 Jun 12:12
    #3
    +1

    Tack Magenta; jag älskar dem! 50 kr på eBay

    Tack Chicita! Jag lovar att det kommer en bildkavalkad senare

Svar på tråden Mindre än en vecka kvar!