• LinnVictoria

    Säljes: Stolsöverdrag

    92 stycken vita stolsöverdrag/filtar från Jysk säljes. Använda en gång. Hela och rena. 900 kronor. Finns i Borås.

  • Svar på tråden Stolsöverdrag
  • AnneW

    Jag är mycket intresserad. Är det lakan eller filtar? Kan du skicka någon bild närmare?

    Är det dukar också?

  • lillemor

    Hej igen.

    Ok .. en kanske knasig fråga dom blir inte "elektriska" alltså statiska och ger gästerna stötar du vet dom det kan bli av fleece?
    Väger dom mycket? Jag tanker på om du kanske kan skicka dom om dom finns kvar ännu.. Kan tänka mig att köpa alla

    Mvh Lillemor

  • LinnVictoria

    Nej, det var ingen som klagade på det, vi satt själva på dem hela kvällen men upplevde inget statiskt. Jag tror att denna sort el liknande filtar är ganska flitigt använda till detta syfte så bör inte vara något problem. Det blir svårt att skicka, det är tre fulla säckar med dessa 92 filtar. De är ihopvikta så kan inte göra dem mindre heller..

  • lillemor

    Hej igen.
    Ok det later ju bra.
    Finns dom kvar?
    Jag åker till Goteborg antagligen fredag den 26 juni och åker då forbid Borås på förmiddagen/lunchtid.
    Kanske kan jag komma och klämma och känna och antagligen köpa dom då med?
    skulle det funka?

    Mvh Lillemor

  • bewimsa

    Hej.
    finns dessa kvar, min syster bor i ulricehamn och skulle kunna hämta dessa påvägen ner till skåne. hör gärna av dig isåfall. smsa gärna för snabbast kontakt.
    0735-562825

Svar på tråden Stolsöverdrag