• Äldre 1 Jun 16:04
    3451 visningar
    8 svar
    8
    3451

    Någon som beställt från www.aislestyle.se

    Sett ett par fina klänningar där, men törs man beställa?
    Vill helst inte lägga mer än 5000kr på en klänning och då känns nätet som det enda alternativet om man inte hittar en begagnad.

  • Svar på tråden Någon som beställt från www.aislestyle.se
  • Äldre 10 Jul 21:21
    #1

    Undrar samma sak... Hittade "min klänning" där alldeles nyss!

  • Äldre 16 Jul 10:39
    #2
    svisch skrev 2015-07-10 21:21:44 följande:

    Undrar samma sak... Hittade "min klänning" där alldeles nyss!


    Kul! Vilken är det du sett?
    Det här är min favorit: www.aislestyle.se/enkel-alinje-fyrkantig-kort-%C3%A4rm-applikation-rynkad-svepsl%C3%A4p-satin-or-taft-brudkl%C3%A4nningar-p-1129.html

    Jag kommer chansa. Tar mått noga och beställer. Om den sedan behöver justeras lite blir det ändå billigare än att köpa en i affär här i Sverige. Och man ska ju ha en klänning man verkligen tycker om.
  • Äldre 17 Jul 15:48
    #3

    Du kan absolut hitta klänningar för under 5000kr i butik! Då får du hjälp, vet vad du betalar för och slipper stå med en klänning som inte blev som du tänkt dig på din bröllopsdag. Jag hade inte chansat om jag vore du, men lycka till hur du än gör!


  • Äldre 17 Jul 16:55
    #4

    Du kan kontrollera klänningar på denna webbplats: http://www.veaul.com/se/aftonklanningar-c17

  • CHK
    Äldre 3 Nov 21:22
    #5

    Undrar hur det har gått med att beställa från www.aislestyle.se? Någon som har erfarenhet om hur leveransen har gått till och om klänningarna motsvarar förväntningarna.

  • Äldre 11 May 10:00
    #6

    Hej, inser att det är en gammal tråd, men hur gick det med era beställningar från Aislestyle?

  • Äldre 13 May 05:18
    #7

    Hej! Jag beställde inte, blev en Maggie Sottero istället, sitter som ett smäck!

  • Äldre 26 May 10:33
    #8

    Det blev ingen beställning därifrån för mig heller. Gick till butik för att testa olika modeller och hittade min klänning på rea direkt. Så jag klarade min 5000-budget ändå.

Svar på tråden Någon som beställt från www.aislestyle.se